Vakantieadresjes via airbnb voor een leuke roadtrip
Hoor goede verhalen over Pillows. Zit in meerdere steden.
Ik luister echt net naar een aflevering van de shitshow met een vernietigende recensie van dit hotel
Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen? Ik zoek ook een nieuwe maar zie door de bomen t bos niet meer
Snap ik, het is echt bizar hoeveel verschillende modellen er zijn die heel erg op elkaar lijken. Ik heb geen heel diepgravend onderzoek gedaan maar gewoon op Tweakers en andere review-websites rondgekeken en nagedacht over wat ik belangrijk vind aan een laptop. Tweakers vindt geloof ik de Ideapad 5 Pro het beste maar het enige verschil met die ik nu heb gekocht (5 14) is volgens mij de beeldschermresolutie en dat boeit me niet zo. Verder heb ik erop gelet dat er een snelle processor in zat. En ik vond het wel mooi dat deze blauw was ipv grijs of zwart
Ik heb van de week de Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ACN6 - 82L70077MH gekocht en ben er echt superblij mee. Ik heb er totaal geen verstand van dus mijn man had wat uitgezocht Hele zelfstandige vrouw hier. Maar het werkt echt zo snel en fantastisch allemaal. En hij ziet er ook wel fancy uit vind ik, het scherm kijkt ook heel fijn.
Ik ga naar pukkelpop, en blijf in een tentje op camping comfy.
Omdat ik het anders niet aankan denk ik
Hema
Action
Xenos
Nee is voor mij ook de eerste keer! Vind hem wel wat branden op de huid, dus ik vraag me af of er iets in zit waar ik allergisch voor ben
Ik ben bang dat je aan zo’n koelbox met vrieselementen weinig zal hebben, tenzij je daar in de gelegenheid bent die vrieselementen weer te vriezen?
Very cute. Lopen ze lekker?
Dankje! Laat ik weten wanneer ik ze binnen heb
Jaa pillows!
Ze maken ook notes over je volgens mij. Altijd als ik vaker (2x of meer) in eentje kom, is het net alsof ze je kennen (ik ben echt slecht met gezichten onthouden dus het zou kunnen), maar ze weten ook wat ik wil drinken en eten en dat soort details.
Heel erg nep misschien maar i love it
Haha aah klopt hoor. Het is ook best een kleintje eigenlijk vooral om drinken zo lang mogelijk koel te houden. Zodra dat niet meer lukt zetten we de biervouchers voor nieuw koud bier in
We zaten sowieso al eens te kijken naar een koelboxje, bijv ook voor het strand/ weekendje camping. Zou zonde zijn om het alleen hiervoor te kopen