Exact wat ik ook wou zeggen hahaha
Staat je heel goed!
@Wish @VickyViolence heb deze sinds gister binnen en ben zo blij! Zit onwijs comfortabel, heerlijk dat er geen kaartjes aan hangen en alle randjes lekker zacht zijn. En ze knellen totaal niet bij de naden. Ook blij met de maten die ik heb gekocht, maattabel werkt dus goed.
Was mijn baan begonnen zonder notitieboekjes met het idee minder papier te verspillen en andere methoden te gebruiken. Werkte alleen voor geen meter. Ik heb blijkbaar lijstjes nodig om af te strepen en geschreven teksten om terug te lezen en te onthouden. Dus twee notitieboekjes: één voor tekst en de andere voor to-do lijstjes. En nog een boekenlegger voor gratis verzenden.
Ongevraagde tip: Misschien is Remarkable iets voor jou? Ik gebruik de eerste versie al jaren met veel plezier!
De eerste fiets die geen studenten barrel is. Dit is op een vaatwasser na m’n meest volwassen aankoop.
Wel foto’s spammen in het katten topic hoor
Haha, nou, daar werd de aanval flink ingezet toen ik zei geen kat uit het asiel te halen dus ben een beetje op m’n hoede
Mooi! Waar heb je dit besteld?
Het zijn paperblanks. Via de meeste boekhandels/kantoorartikelen sites te krijgen. Ik heb ze via hun eigen website besteld.
Uit wanhoop tijdens de zoveelste slapeloze nacht door steeds harder snurkende vriend🥲 please laat dit de oplossing zijn.
Ik blijf maar lingerie kopen!! En dat terwijl ik 24/7 in sportkleding rondloop.
lol die random citroen
Alle 3 van Olly, duurzaam Frans merk wat ik nog niet ken.
oh en:
En een badpak van Arket (eindelijk in de sale!) die ik wss als body ga dragen.
Leuke dingen, maar die citroen
sloot
Net vloerkleed binnen gehad, maar 35 euro .
Krukje gisteren opgehaald via MP gekocht en de rotan plantenbak en nepplant komt van de Xenos. Ik ga uit huis, dit komt allemaal in de kleedkamer te staan waar een vintage kaptafel staat in dezelfde kleur als dat krukje.
Whoah dat is echt goedkoop. Bij welke winkel was dat?