Show je laatste aankopen #9

vloerkleed van volero!

6 likes

Ik kreeg mijn schoenen in een gewone bruine schoenendoos? Niet erg, maar vond het wel gek. Jij ook? Ik had bij Zalando besteld.

3 likes

Heb ik ook vaker gehad bij Zalando! Denk omdat de schoenendoos kapot is gegaan in het magazijn oid?

1 like

Ik heb deze ook en mijn brede voeten met hoge wreef passen er in! Ik moest ze wel even inlopen, dus houd er rekening mee dat je wat kleine blaren kunt krijgen bij je kleine teen, maar als je daar doorheen bent lopen ze top🤗

2 likes

25 likes

Die 3e dame ziet er op een of andere manier ook ongelofelijk Frans uit

2 likes

prada laarzen die dik in de sale zijn

121 likes

Oeeeh waar? Ik wil ze!

1 like

kiki stocksale

7 likes

Omg ook nog m’n maat :sob::heart: Dankje! Meteen besteld! Ik zie ook nu pas dat die extra korting op de al afgeprijsde prijs gebaseerd was op de huidige temperatuur haha, voor het eerst in m’n leven dat ik blij ben met 33 graden

14 likes

Hele vette schoenen!

Ik doe ook mee met de Prada haul vandaag :smirk: Hopen dat deze bij m’n trouwpak staan!

31 likes

Omg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: ze hebben te veel leuke schoenen op de site, serieus

4 likes

Echt serieus hè, omg. 🫢 Dit gaat zo slecht voor m’n portemonnee zijn. Zo veel leuke dingen en het is zelfs nog goedkoper dan de outlet.

1 like

Die korting is wat er al direct staat, toch? Of gaat er ergens in de checkout nog meer af?

6 likes

Die laatste 30% is nu extra (maar in totaal wel die €279 ja)

6 likes

Thanks!

2 likes

Het enige wat ik dan kan denken bij zulke dikke kortingen is; wauw zelfs met deze dikke korting maken ze nog winst, dus besef hoe fucking veel je normaal betaalt in vergelijking met hoeveel het kost om ze te maken.

18 likes

Ja erg he

2 likes

Nieuwe baby gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

mijn eerste fullframe na jaren van spiegelreflex camera’s

42 likes

Je leeft echt mn Totally Spies droom nu

5 likes