Oooh wat mooi ![]()
Deze oven was echt maanden uitverkocht, ik heb dagelijks gecheckt en nu eindelijk kunnen bestellen😁.
Ik ben teleurgesteld als de kalkoen er niet bij wordt geleverd
waarom specifiek deze? en waar heb je m besteld?
Ik was opzoek naar een vrijstaande oven met hete lucht, grill en stoom functie. Sowieso vind je maar weinig kwalitatief goede vrijstaande ovens en helemaal weinig die aan die eisen voldoen. Daarnaast kan je met anova heel makkelijk verschillende programma’s instellen en heeft het nog extra opties.
De oven is wel vrij prijzig (535 met korting), zeker omdat ie niet heel groot is. Ik was aan het twijfelen tussen deze en een horeca oven, maar deze had meer opties. Min punt aan de anova is wel dat omdat ie zo veelzijdig en technisch is je veel beter moet weten wat je doet en ook meer kans hebt dat iets kapot gaat. Ik heb het via anova zelf besteld; Anova Precision™ Oven - Anova Culinary
Hier wat meer uitgebreide reviews;
Dit prachtige jurkje nav het modetopic. Ben benieuwd hoe hij zit bij mij.
thanks! ik heb een combi-oven nodig dus dit kwam even als geroepen, maar zo te horen is het toch te hoog gegrepen voor de bapao- en casa di mama-meid die ik ben.
Zou je een review of aanfoto willen plaatsen als hij bevalt? Vind ‘m ook erg mooi!
Ja, dat is goed!
Ik hoop dat ze bij jou wel lekker lopen. Ik heb ze vorig jaar gekocht en ik was blij dat mijn kat er laatst op kotste want ik probeerde het steeds wel, maar aan de ene kant zaten ze te strak en aan de andere kant verloor ik ze steeds. Héél irritant
Iphone 13
En een screen protector.
Wou eigenlijk een zwarte maar mijn huidige X valt ‘bijna uit elkaar’ en deze was nu beschikbaar ipv weken wachten.
Vind het hoesje heel leuk! Heb je die ook gekocht?
Yes!
Een waterproof regenjas nog wel😅 handig!
Wel zo fijn, mijn America today regenjas houdt me niet droog tijdens een flinke regenbui ![]()
Geroojte olijf olie. Een ex fwb kookte hiermee maar hij kocht t bij een winkel waar je een pas voor nodig had enzo. Nu vond ik deze in de sissy boy zo blij mee.
Mooi meubel! Waar heb je die vandaan?
Zooplus