Show je laatste aankopen #9

@pastelzwart @Peachpuff let niet op de instant kattenharen die erop zijn neergestreken :sweat_smile:

Bovenste is de high leg slip en de onderste de string. Allebei dus lekker hoog! De high leg slips hebben minder bedekking aan de voorkant en meer bedekking aan de achterkant dan de string. Vind ze allebei erg fijn zitten! En denk allebei wel string-achtig, haha.

Foto's

7 likes

Deze jurk van iamsisyphe, het zijn eigenlijk drie losse stukken die je ook verschillend kan combineren.

25 likes

Rok Vila

Sandalen Tommy Hilfiger

Zonnebril van Burberry

16 likes

Rokje van Anine Bing via Otrium.

Eigenlijk hoop ik dat 'ie te klein is want ookal is € 140 een veel betere prijs dan de oorspronkelijke € 700, het blijft een onbezonnen aankoop haha

23 likes

Oooh wat mooi :heart_eyes:

3 likes

Deze oven was echt maanden uitverkocht, ik heb dagelijks gecheckt en nu eindelijk kunnen bestellen😁.

24 likes

Ik ben teleurgesteld als de kalkoen er niet bij wordt geleverd

6 likes

waarom specifiek deze? en waar heb je m besteld?

3 likes

Ik was opzoek naar een vrijstaande oven met hete lucht, grill en stoom functie. Sowieso vind je maar weinig kwalitatief goede vrijstaande ovens en helemaal weinig die aan die eisen voldoen. Daarnaast kan je met anova heel makkelijk verschillende programma’s instellen en heeft het nog extra opties.

De oven is wel vrij prijzig (535 met korting), zeker omdat ie niet heel groot is. Ik was aan het twijfelen tussen deze en een horeca oven, maar deze had meer opties. Min punt aan de anova is wel dat omdat ie zo veelzijdig en technisch is je veel beter moet weten wat je doet en ook meer kans hebt dat iets kapot gaat. Ik heb het via anova zelf besteld; Anova Precision™ Oven - Anova Culinary

Hier wat meer uitgebreide reviews;

5 likes

Dit prachtige jurkje nav het modetopic. Ben benieuwd hoe hij zit bij mij.

31 likes

thanks! ik heb een combi-oven nodig dus dit kwam even als geroepen, maar zo te horen is het toch te hoog gegrepen voor de bapao- en casa di mama-meid die ik ben.

46 likes

Zou je een review of aanfoto willen plaatsen als hij bevalt? Vind ‘m ook erg mooi!

8 likes

Ja, dat is goed!

10 likes

Ik hoop dat ze bij jou wel lekker lopen. Ik heb ze vorig jaar gekocht en ik was blij dat mijn kat er laatst op kotste want ik probeerde het steeds wel, maar aan de ene kant zaten ze te strak en aan de andere kant verloor ik ze steeds. Héél irritant

2 likes

Ik heb maar vast een regenjas gekocht :joy:

13 likes

Iphone 13

En een screen protector.
Wou eigenlijk een zwarte maar mijn huidige X valt ‘bijna uit elkaar’ en deze was nu beschikbaar ipv weken wachten.

10 likes

Vind het hoesje heel leuk! Heb je die ook gekocht?

5 likes

Yes!

8 likes

2 kattenbakken

Voor mijn nieuwe huisgenoot :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Een waterproof regenjas nog wel😅 handig!

4 likes