Show je laatste aankopen #9

Pak van H&M

31 likes

Kan dit in een spoiler het triggert me.

7 likes

Ah joh het is de hele week nog boven de 25 graden hoor, alleen een beetje regen op sommige dagen

3 likes

Nog niet helemaal goed, maar het is te heet hiervoor haha. Ik heb bij Action drie zonneschermen op poten (vastgeklemd) gekocht om de warmte van buitenaf wat tegen te kunnen houden. De hele dag schijnt hier de zon volop op acht meter aan ramen, dus het warmt erg goed op. :sob:

Morgen de andere twee en nog een parasol kopen.

21 likes

Ik wist niet eens dat dit bestond, hoeveel kostte zo een scherm en waar lagen ze? Ga ik mss morgen ook even kijken.

5 likes

Ik was nog nooit zo blij om iets zomaar te lezen eigenlijk 🫠🥵

2 likes

Een lavalamp! Als cadeau voor mijn vriend.

31 likes

€49,95! Bij de tuinspullen. Hij is twee meter breed en het doek 1.20 diep!

2 likes

Heb de meest random verzameling aankopen maar goed.

RGB muismat in League of Legends (Star Nemesis Morgana) thema

GOOD&MOJO Kalimantan Plafonnière L via Fonq

afbeelding

(deze in terra, maar was geen online plaatje van)
afbeelding
afbeelding
Bloempotten met 40% korting bij de Intratuin

Deze + zo’n 50 andere kaarten voor mijn Bogles deck (voor Magic: The Gathering)

En high leg slips, strings, een panty en chub rub shorts van Snag Tights om te proberen.

30 likes

Oeeh waar heb je die muismat vandaan? M’n vriend is groot LoL-fan en dit zou echt een goed cadeautje zijn.

5 likes

Bristol

27 likes

Met dank aan real madrid

60 likes

Leuk!! Bristol, klopt dat? Ik zie op de website niet wat de materialen zijn, weet jij dat?

1 like

Bristol inderdaad! Ik heb ze eerder in de winkel gepast en volgens mij is het roze gewoon stof (bovenkant beetje suede achtig) en de binnenzool plastic/synthetisch. De zool gaf wel veel ondersteuning aan mijn voet en voelde prettig aan. Zijkant zool is touw, denk ik.

Edit: in sommige andere kleuren is het materiaal van de stof anders.

5 likes

Leuke aankopen! Ik ben benieuwd hoe het ondergoed van Snagtights bevalt, ik wil het ook graag proberen.

1 like

Geen oplichting! Wat goed

4 likes

Nieuwe boekjes besteld :heart_eyes:
En moet ook echt op zoek naar een boekenkast :smiling_face_with_tear:

21 likes

Van Abercrombie haha

3 likes

Tot nu toe echt fan! Lekker hoog, geen overdreven stretch waardoor het helemaal uitlubbert, katoen. Heb evt ook foto’s van de high leg slips vs de strings mocht je het verschil willen weten.

De shorts zijn ook echt amazing, lekker dun en rollen niet op.

3 likes

Graag! Ik wil wel iets string-achtigs, dat zit bij mij het best.

7 likes