Show je laatste aankopen #9

Je hebt me geinfluenced. 🥹 Heel blij mee, super mooi boek.

15 likes

Jup same! En heel blij dat ik dit weer kan dragen (met mijn goedbewaarde Jeffrey Cambell lita’s)

4 likes

Pre-order

24 likes

Die schoenen :heart_eyes:

1 like

Waar heb jij hem besteld en wanneer krijg je hem binnen?

2 likes

Bol! Als het goed is wordt hij 15 september verzonden

4 likes

Zo jammer dat boeken in andere landen altijd maaanden eerder te lezen zijn. Maar hoor goede dingen over dit boek, ben heel benieuwd. Echt dat hollywood leven, vooral voor kinderen, is :face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Ebook is overal al uit

7 likes

Mooi boek! In 2 dagen geluisterd

4 likes

Ohh nice! Houd alleen meer van fysieke boeken.

2 likes

Hardcover was ook te bestellen dacht ik, misschien op Amazon?

Edit: hmm nee toch niet…

4 likes

Wow super cool! Maar dat pallet😍

4 likes

Pakkie (asos)

28 likes

Had hem al een tijdje in mn wishlist maar ideaal dacht ik voor de herfst! Kijk evht uit naar de items

6 likes

Dit is zo’n mindfuck :sweat_smile: maar ben er echt heel erg over te spreken!! Hopelijk helpt me dit eindelijk eens wat meer water te drinken

7 likes

Maar eerlijk, PROEF je nou ook echt wat of is het net zo’n smaakdeceptie als al die spa watertjes met alleen smaak zonder suiker? Die spa-citroen enzo.

5 likes

Je proeft niks. Je ruikt iets in je neus. Mijn brein trekt het echt slecht maar mijn zusje zweert erbij!

5 likes

Ik zweer er ook bij, ik proef wel echt iets! Het is ook wel afhankelijk van de pod die je gebruikt. Het is net ff wat minder saai dan gewoon een fles water, maar ik snap ook dat er mensen zijn die het makkelijker vinden om dan gewoon een citroen of munt ofzoiets in hun water te gooien. Dat is voor mij blijkbaar teveel moeite :sweat_smile: je moet alleen niet verwachten dat het echt te vergelijken is met ranja ofzo, zo sterk is de smaak niet. Ik ben iig enthousiast! Heb hem nu één dag in huis en al zoveel meer gedronken dan normaal. Bovendien vind ik de fles ook gewoon heel fijn. De prijs is wel echt een nadeel, maar zelf heb ik het er wel voor over

5 likes

En een gratis sheet mask en deluxe sample. Bij Korean Skincare.

19 likes

Een tijdje terug ging het hier op het forum over scheren met een safety razor. Daar werd ik wel enthousiast van dus ik ben overstag gegaan en heb ook 1 gekocht. Vanochtend heb ik het geprobeerd en ik vind het echt mega fijn!

20 likes