Show je laatste aankopen #9

H&M zo te zien. Weet niet waarom er BE staat, maar zal denk ik ook wel op de Nlse site staan. Kan het niet in de app checken, want die werkt niet meer.

5 likes

Vinted
Als je zoekt op groene H&m bomber dan zijn er aardig wat te koop. Vaak wel voor de hoofdprijs want hij is populair
Ik heb m voor 30 kunnen kopen want er zit een kleine vlek op de mouw.

3 likes

Bershka

6 likes

Wow deze outfit had ik op de middelbare school, nu voel ik me boomer dat ik kan zeggen dat “alles ooit weer terugkomt”.

17 likes

Je hebt me geinfluenced. 🥹 Heel blij mee, super mooi boek.

15 likes

Jup same! En heel blij dat ik dit weer kan dragen (met mijn goedbewaarde Jeffrey Cambell lita’s)

4 likes

Pre-order

24 likes

Die schoenen :heart_eyes:

1 like

Waar heb jij hem besteld en wanneer krijg je hem binnen?

2 likes

Bol! Als het goed is wordt hij 15 september verzonden

4 likes

Zo jammer dat boeken in andere landen altijd maaanden eerder te lezen zijn. Maar hoor goede dingen over dit boek, ben heel benieuwd. Echt dat hollywood leven, vooral voor kinderen, is :face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Ebook is overal al uit

7 likes

Mooi boek! In 2 dagen geluisterd

4 likes

Ohh nice! Houd alleen meer van fysieke boeken.

2 likes

Hardcover was ook te bestellen dacht ik, misschien op Amazon?

Edit: hmm nee toch niet…

4 likes

Wow super cool! Maar dat pallet😍

4 likes

Pakkie (asos)

28 likes

Had hem al een tijdje in mn wishlist maar ideaal dacht ik voor de herfst! Kijk evht uit naar de items

6 likes

Dit is zo’n mindfuck :sweat_smile: maar ben er echt heel erg over te spreken!! Hopelijk helpt me dit eindelijk eens wat meer water te drinken

7 likes

Maar eerlijk, PROEF je nou ook echt wat of is het net zo’n smaakdeceptie als al die spa watertjes met alleen smaak zonder suiker? Die spa-citroen enzo.

5 likes