Je proeft niks. Je ruikt iets in je neus. Mijn brein trekt het echt slecht maar mijn zusje zweert erbij!
Ik zweer er ook bij, ik proef wel echt iets! Het is ook wel afhankelijk van de pod die je gebruikt. Het is net ff wat minder saai dan gewoon een fles water, maar ik snap ook dat er mensen zijn die het makkelijker vinden om dan gewoon een citroen of munt ofzoiets in hun water te gooien. Dat is voor mij blijkbaar teveel moeite je moet alleen niet verwachten dat het echt te vergelijken is met ranja ofzo, zo sterk is de smaak niet. Ik ben iig enthousiast! Heb hem nu één dag in huis en al zoveel meer gedronken dan normaal. Bovendien vind ik de fles ook gewoon heel fijn. De prijs is wel echt een nadeel, maar zelf heb ik het er wel voor over
Een tijdje terug ging het hier op het forum over scheren met een safety razor. Daar werd ik wel enthousiast van dus ik ben overstag gegaan en heb ook 1 gekocht. Vanochtend heb ik het geprobeerd en ik vind het echt mega fijn!
Ik wilde hier net komen posten dat ik gezwicht ben voor die influencer scheermesjes van Estrid. Ook fijn haha!
Ik lees hier vaker over Estrid. Stomme vraag misschien; wat is de meerwaarde/bijzonder van Estrid ten opzichte van Venus/Gilette/ander merk?
Mesje is niet heel anders, maar ik vind het prettig dat het in abonnement vorm kan. Dus je kan kiezen om de hoeveel tijd je een nieuw mesje wilt laten leveren. Daarnaast vind ik het ook fijne prijzen!
En ja, ik ben een sucker voor vormgeving. Zo’n pastel lila mesje is cute
Aaah oke, thanks! Dus vooral het gemak en de prijs.
De houder voor in de douche en de kleurtjes zien er wel verleidelijk uit ja haha.
Bevat het ook minder plastic? Dacht dat ze zich ook duurzamer op de markt brengen.
Ook! En dierproefvrij en vegan.
Denk dat ik het binnenkort ook maar ga proberen. Een safety razor durf ik niet aan bang dat ik mij zelf snij als ik mijn bikinilijn scheer.
En het is een heel zwaar mesje, dus houdt lekkerder vast vind ik!
Waar is het tasje van?
Hema!
Ohh fijn, ook nog eens makkelijk verkrijgbaar haha leuk Thanks!
Ik vraag me sterk af of scheermesjes ooit op dieren zijn getest en of het daarmee benoemenswaardig is dat deze dat niet zijn (?)