Best klein!
Referentie: ik heb 75E en heb maat L in de bralette. 38/40 in broekjes en heb een M die wel strak zit.(maar heb lovehandles dus eh.)
Wajow ga je niet eens met de bus of de benenwagen? Vliegen is zo 2005.
Zei de airco meid.
2005 is trouwens wel de laatste x dat ik daarheen ging haha
Ja, ik heb me net ook laten overhalen. Kijk er nu al naar uit, zeker met de warme dagen die deze week nog komen…
Ik heb ook een startpakket gekocht haha, moest toch nog een nieuwe scheermes hebben en ik had nog een kortingscode voor 50% gevonden.
Je kunt hem ook veel harder zetten!
Om na mijn nachtdiensten (hopelijk) iets beter te kunnen slapen
Onderdelen om mijn mechanische toetsenbord samen te stellen
Draadloze, transparante shell met RGB
Grijze/roze kleurcombo keycaps om te matchen met mijn muis en headset
Outemu Honey Peach switches
Maar dan 2dehands voor bijna helft van het geld (amper gebruikt en 2 maanden geleden door de verkoper gekocht). Schijnt een behoorlijke bak met geluid uit te komen. Ik geloof het want heb ook 2 boekenplank speakers van Edifier en die kan ook echt belachelijk hard (en klinkt ook super goed).
Had nog geen fatsoenlijke speaker bij mijn laptop staan. Hopelijk luister ik dan meer muziek want speakers in de woonkamer staan er meer voor de sier denk ik soms.
Ahh waar heb die shoes gescoord? Ben daar al zo lang op aan het azen
Ik had een bescheiden bod gedaan op StockX. En heel lang volgehouden totdat iemand akkoord ging
Waar is dit vest van?
Hij ziet er echt heel chill uit
Bij asos hebben ze er nog een paar op voorraad. Ik heb ze gisteren hier toevallig zelf op kunnen kopen