Klopt daar dacht ik ook aan alleen ik doe het dan ook andersom erin en dan scheert het alsnog niet… of zou het te strak/ te los zijn? Heb echt een turtulio nodig
Omg je hebt gelijk!! Dankjewel voor de foto’s! Sorry dat je je gesneden hebt
Wow wat een gevaarte maar ik wil het
Is deze echt zo fijn ja?
Ik had de action variant maar die was letterlijk na 1x gebruiken kapot. Ik vond het wel een fijn systeem maar de kwalitatief niet goed. Dus mocht deze qua kwaliteit wel echt goed zijn, dan overweeg ik wel serieus hem te kopen…
Groovy
Austin Powers is trouwens ook niet goed oud geworden zeg. Rare films.
Heel fijn! Zo handig dat hij altijd klaar staat en je niet eerst een emmer sop moet maken.
Ik vond deze niet fijn. Liet strepen achter. Maar die mop die je in een emmer kunt draaien die hier ook vaak voorbij komt vind ik echt fantastisch.
Ik ben weer volop thee aan het drinken momenteel
Ook al helemaal zin in kerst in Parijs dus deze vond ik wel toepasselijk
Ik ben benieuwd
Ja ik heb deze ook (sinds kerst) en al redelijk veel uit gemaakt en alles is zo lekker en inmiddels ook een paar favorieten die regelmatig terugkeren (de pittige paneer, de Koreaanse tofu, de Koreaanse aubergine, tempeh in pindakaas/sambal saus, de mapo tofu, ik kan nog wel even doorgaan…)
En over die laatste gesproken: er is deze week ook een nieuw boek uitgekomen van haar, alleen maar gericht op tofu. Ga ik ook aanschaffen! Zo benieuwd
Wij zijn er ook zo ingerold en geen seconde spijt van gehad. En als ie nu stuk gaat, koop ik een nieuwe
Even kijken of ik mezelf weer in beweging kan krijgen
Oeh heel mooi! Die ga ik ook aanschaffen!
Zoals beloofd (let niet op de nu al zooi)
De kwaliteit is echt goed, vind alleen de lade iets kwetsbaarder en ik was een rollende lade gewend van mijn ikea kastjes. Maar al met al, top hoor! Makkelijk in elkaar te zetten ook.
Ohhhhhhhh ik wil dit. Heb nog voor 45 euro aan bol.com bonnen dus dan kost hij eigenlijk maar 3 euro
Als ik het vnv nog wil ga ik hem bestellen