Show je laatste aankopen #9

Kaartje voorr Biffy Clyro in AFAS + Foute riem van Juicy Couture via TK Maxx

Nikes ( Nike WMNS Air Max 90 Scrap) van een collectie uit 2021 die ik gemist had + Carhartt overall

14 likes

13 likes

Ik ben helemaal klaar met melk opwarmen in een pannetje en daarna zelf opkloppen.

19 likes

Is dit alleen voor het voorkomen van nek- en rugpijn of helpt het ook als het al veel te laat is? Heb veel last maar geen fysiosessies meer over dit jaar dus dit zou echt top zijn.

3 likes

Deze heb ik ook en bevalt goed!

2 likes

Tip je kan ook je melk er koud mee opschuimen (knop langer inhouden tot die blauw word ipv rood)
Ik heb een andere maar heb gezien dat een goedkope t ook kon dus een phillips kan dat vast ook.
Maar die melk is lekker in je ijskoffie.

5 likes

Jaaa heel goeie keus. Heb deze al jaren en gebruik ‘m elke dag :ok_hand:

4 likes

Met die specifieke of uberhaubt een melk opschuimer?

2 likes

14 likes

Heb deze ook besteld, dank voor de inspiratie! Wilde graag nog een donkergroen dekbed en heb ook nog eens 5 euro korting dankzij rentepunten :smile:

1 like

Slaap lekker!

4 likes

Ik wil m’n drinkgedrag heroverwegen (andere middelen gebruik ik eigenlijk niet, dus het gaat alleen daarover - of misschien bedoelde jij waar ik in het proces zit bedenk ik me nu ik dit schrijf, haha). Heb er wel wat over gedeeld al in het topic over 30 dagen stoppen met alcohol. Ik ben er nog niet over uit of ik volledig wil stoppen uiteindelijk, maar echt gewoon eens goed kijken naar m’n redenen om te drinken en na te denken over de rol die het speelt in m’n leven/ hoe verweven het allemaal zit overal in de maatschappij etc - las er toevallig vandaag ergens ook nog over in het relatietopic denk ik. Weet niet of dit per se het beste boek is maar heb beetje op internet zitten struinen en deze sprak me wel aan.

8 likes

Ik lig al kwartier in een deuk om die aardappel. Ik heb hem nog wel gepersonaliseerd met z’n naam erbij, voor mn broer. Vooral die WTF op dat kaartje haha.
Nou, hoop dat ie zelf ook kan lachen

65 likes

Ik hou van aardappels en zou dit zo leuk vinden hahaha

4 likes

Weer verder met mijn huis afmaken:

Kast van Dutchbone voor glazen en kookboeken via Fonq, kom er alleen net achter dat ze voor die prijs niet eens naar boven sjouwen :sweat_smile:hopelijk kan ik dit naar boven krijgen zelf

Vloerkleed rond van Westwingnow

Poster van PSTR studio

28 likes

13 likes

Dankjewel! Ziet er mooi en handig uit! (mooie kleur ook op de muren)

2 likes

12 likes

Heel benieuwd naar die tang, wil je delen hoe die bevalt?

5 likes

Ja zeker! Doe ik deze week

5 likes