Show je laatste aankopen #9

H&M sale

Bershka flared (zou deze echt in alle kleuren willen <3)

Aroma Plaza

8 likes

Wat voor speciaals is er aan die tas van Uniqlo?

6 likes

Wil je een foto van de kleur maken als je hem binnen hebt?

5 likes

Zoooo fantastisch :heart_eyes:

8 likes

Op de een of andere manier past er veel meer in deze tas van Uniqlo dan in mijn andere kleine tassen. Gewoon heel handig dus, en zoals @Pantalones zei kan hij tegen water, is goedkoop en hij ziet er leuk uit (vind ik). Ik heb hem heel saai in zwart, lekker praktisch :smile:

5 likes

Ik ben zo beïnvloedbaar haha, ik heb hem net ook besteld in een soort donker appelblauwzeegroen. :grin:

20 likes

Vind dit echt 1 van de leukste Vlaamse woorden

15 likes

Ik heb 'm ook besteld net :joy:

6 likes

Same! Met een witte linnen blouse erbij.

3 likes

Hoezo? Of dat ik dat woord verzon?

Ik vind het gewoon hilarisch dat iemand bedenkt dat dat de meest treffende combinatie van woorden is om een kleur mee te omschrijven, zo mega-omslachtig

6 likes

binnen doen haha

8 likes

Alledrie van My Jewellery

9 likes

Zo mooi :heart: Ik heb nog altijd heel erg de drang om het zelf proberen na te maken :face_with_monocle:

5 likes

Leuk! Welk merk is dit?

2 likes

Wow amor amor word ik echt nostalgisch van, dat was mijn allereerste parfum, had ik helemaal in zo’n chique doos met bodylotion erbij en ik voelde me een hele dame

11 likes

Haha love al deze uniqlotassen die worden gekocht! Issie heel mooi? Nee! Is het een megapraktische tas die momenteel ook nog qua ‘mode’ getolereerd wordt? Ja! Haha…

7 likes

Kan die uniqlo tas ook als heuptas? of is dat niet mogelijk qua strap. Ik vind 'm er wel heel chill uitzien maar zoek eigenlijk een bumbag

3 likes

Welk merkje heb je dat zwarte rokje? Super leuk!

5 likes

Ik denk niet dat dat kan eigenlijk, misschien als je 'm zelf een beetje aanpast. Er zit ook geen klip in dus je zal 'm over je hoofd enzo moeten omdoen, lijkt me zelf vervelend

2 likes

YESsssssssss eindelijk de nieuwe MacBook air! :partying_face: :partying_face:

38 likes