Show je laatste aankopen #9

Nice! Je was echt snel!

4 likes

Hahaha ja, klopt! Ik had vandaag een wekkertje gezet zodat ik meteen kon bestellen om 14:00 :laughing:

4 likes

Mooi! Waarvan (alles)?

1 like

Niet naar 1 persoon gericht maar ik zie in dit topic vaak mensen vragen waar iets gekocht is.

Kennen jullie Google Lens en weten jullie dat je dit hiermee echt super easy van bijna elk product kunt achterhalen?

3 likes

Het is ook Super Easy om bij je aankopen even een merk/winkel te noemen!

22 likes

Ik kan niet wachten totdat ze binnen komen!

25 likes

Kan ook maar Google Lens is alsnog veel sneller dan er hier naar vragen :face_with_raised_eyebrow:. Ik snap gewoon niet waarom je zo’n handige functie niet zou gebruiken maar blijkbaar mis ik iets.

5 likes

Via @Era :smile::heart:

10 likes

Ik kijk in Safari, en vaak niet op telefoon, dus dan heb ik het niet bij de hand. Kan ik wel plaatje openen in Chrome en zoeken, maar toch niet zo handig. Terwijl het nog makkelijker kan…door het even te vermelden.

8 likes

Love Lisa Eldridge-lipsticks :heart:

17 likes

Teveel werk

4 likes

Als ik mijn vinger op de afbeelding hou (op telefoon, browser chrome) dan krijg ik direct de optie ‘zoeken via Google Lens’.

4 likes

Whoah, ik heb hier nog nooit van gehoord maar dat is inderdaad vet chill, bedankt :v:t2:

5 likes

Als ik mijn vinger even op de foto hou krijg ik automatisch de optie “Afbeelding zoeken met Google Lens”. Ik hoef dus niks op te slaan. Heb wel Android, kan me voorstellen dat het niet op elke telefoon zo simpel is.

Anyway blijkbaar heb ik bij sommigen met mijn opmerking een irritatie-snaar geraakt, maar ik bedoelde het oprecht goed. Liet pas een vriendin deze functie zien nadat ze al uren had lopen zoeken naar een bepaald jurkje, en zij kende heel Google Lens niet.

8 likes

Ik snap gewoon niet waarom je er niet bij zet waar je iets hebt gekocht.

15 likes

@Pudding allemaal van My Jewellery!

Staat erbij nu hoor :whistling:

2 likes

Ik doe mee :nerd_face: Lijkt me een handig tasje voor op vakantie.

20 likes

Maar bv dit tasje krijgt Lens bij mij niet gevonden @ufo . Krijg nu allemaal soortgelijke tasjes. Of is daar een trucje voor?

Waar dit tasje van is boeit me overigens niet echt hoor :joy: wilde de ‘handige tip’ fftjes uitproberen

5 likes

Op iPhone (safari) kan het niet, alleen als je het in foto’s opslaat en dan vanaf daar doet. Tenzij je Google Chrome gebruikt maar dan kan je andere functies weer niet gebruiken

3 likes

Van Haren

Tuigje voor de hond van Welkoop

3 likes