Show je laatste aankopen #9

Ik heb na 5 jaar ofzo eindelijk weer een tv :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Heb ook een ‘hocker’ gekocht voor bij mijn bank zodat ik ultiem chill kan Netflixen! Zo fijn!

41 likes

Heb zojuist ook nog een statue van Nanachi van Made in Abyss gepre-orderd :heart_eyes:

15 likes

Wat een prachtding!! Is ie vintage of kan ik ook ergens veel te veel geld uitgeven?

1 like

Rouje heeft net de nieuwe collectie uit en hoewel ik denk dat ik er weinig van zal kopen (het is voor mij te trendgevoelig geworden), heb ik wel dit vest, shirt en broek gekocht wat ik super mooi vind

25 likes

ja vintage sorry! ik had ‘m gevonden bij Von Vintage, heb je verder niks aan maar toch

2 likes

13 likes

Nieuw jassie

17 likes

Wilde ze vorig jaar al, maar zo duur. Eindelijk de knoop doorgehakt omdat ik een extraatje van m’n werk krijg, waren ze vandaag opeens €50,- goedkoper bij Zalando. :star_struck:

39 likes

yah_paris-407x307

Deze rakker, lekker groot

23 likes

Sterkte met het verzamelen :joy:

Groetjes een verzamelaar.

6 likes

Nijntje canvas shopper

:rabbit:

73 likes

Tot donderdag :joy:

2 likes

Dit is nummer 6 inmiddels.
Heb nog een aantal andere :joy:

1 like

Geen mooie foto’s maar kijk :heart_eyes: Sezane is geopend in Amsterdam!

61 likes

Had je toevallig ook die uitnodiging gehad per post? Ik ben benieuwd wat die verrassing is die je krijgt, maar het is een beetje ver om alleen voor de nieuwsgierigheid langs te gaan haha.

2 likes

Beige blazer voor het werk. Draag normaal bijna alleen maar zwart heel soms donker blauw/grijs/groen. Dus uit mn comfort zone maar combineer alsnog met zwart.

11 likes

Haha ja per email, ik kreeg een totebag, een kaartje en een klein luchtje erbij☺️

2 likes

Oh leuk!

4 likes

Omdat dit echt de lekkerste chips zijn.

16 likes

Nee had enkel email ontvangen, wellicht dat het kaartje naar mijn oude adres is gegaan!

2 likes