ja vintage sorry! ik had ‘m gevonden bij Von Vintage, heb je verder niks aan maar toch
Wilde ze vorig jaar al, maar zo duur. Eindelijk de knoop doorgehakt omdat ik een extraatje van m’n werk krijg, waren ze vandaag opeens €50,- goedkoper bij Zalando.
Deze rakker, lekker groot
Sterkte met het verzamelen
Groetjes een verzamelaar.
Tot donderdag
Dit is nummer 6 inmiddels.
Heb nog een aantal andere
Had je toevallig ook die uitnodiging gehad per post? Ik ben benieuwd wat die verrassing is die je krijgt, maar het is een beetje ver om alleen voor de nieuwsgierigheid langs te gaan haha.
Beige blazer voor het werk. Draag normaal bijna alleen maar zwart heel soms donker blauw/grijs/groen. Dus uit mn comfort zone maar combineer alsnog met zwart.
Haha ja per email, ik kreeg een totebag, een kaartje en een klein luchtje erbij☺️
Oh leuk!
Nee had enkel email ontvangen, wellicht dat het kaartje naar mijn oude adres is gegaan!
Oh wat leuk! Gewoon op een blouse ofzo?
Oeeh ik had laatst een soort cheeto chips in een wokkel vorm met flaming hot smaak. Die was ook zo lekker!
En @kaneel zijn jullie dan ingeschreven op de nieuwsbrief oid? Of enkel eerder besteld bij Sezane?
Ik bestel er best vaak en heb geen email/kaart gehad, maar een vriendin wel die er slechts 1x wat heb besteld en merk dat ik gewoon een beetje door beledigd ben😂 ok, ik weet dat dat niet fair/rationeel is he😆
Wel eerder besteld, maar niet suuuuper vaak. Heb even gekeken en heb sinds maart 2021 8* keer besteld (geen grote bestellingen, vaak 1 of 2 items). Zou mezelf niet echt als super loyale klant omschrijven haha. Misschien is er bij jou iets mis gegaan met de post? Er staat trouwens ‘Als je een vriend of vriendin meeneemt, krijgen jullie allebei een exclusieve verrassing.’ in, dus je kunt het alsnog krijgen als je samen met haar gaat
Edit: 8, geen 11. Had de items geteld ipv de bestellingen