Show je laatste aankopen #9

Oh wat leuk! Gewoon op een blouse ofzo?

Oeeh ik had laatst een soort cheeto chips in een wokkel vorm met flaming hot smaak. Die was ook zo lekker!

3 likes

En @kaneel zijn jullie dan ingeschreven op de nieuwsbrief oid? Of enkel eerder besteld bij Sezane?

Ik bestel er best vaak en heb geen email/kaart gehad, maar een vriendin wel die er slechts 1x wat heb besteld en merk dat ik gewoon een beetje door beledigd ben😂 ok, ik weet dat dat niet fair/rationeel is he😆

Wel eerder besteld, maar niet suuuuper vaak. Heb even gekeken en heb sinds maart 2021 8* keer besteld (geen grote bestellingen, vaak 1 of 2 items). Zou mezelf niet echt als super loyale klant omschrijven haha. Misschien is er bij jou iets mis gegaan met de post? Er staat trouwens ‘Als je een vriend of vriendin meeneemt, krijgen jullie allebei een exclusieve verrassing.’ in, dus je kunt het alsnog krijgen als je samen met haar gaat :relaxed:

Edit: 8, geen 11. Had de items geteld ipv de bestellingen :sweat_smile:

6 likes

Hm ja er zijn webshops waar ik vaker en meer bestel dus ik vind 11 keer 1 item in 1,5 jaar niet zoveel, maar het is ook niet perse weinig nee haha. Maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft als die vriendin van haar het na 1 keer bestellen ook kreeg

Edit: het is 8 keer! Ik had de items geteld hahaha

3 likes

Haha snap ik best! Ben lid van de nieuwsbrief en heb vijf keer eerder besteld. Soms een grote bestelling en soms een kleine

6 likes

Gewoon voor mezelf, vind dit veruit de beste en makkelijkst te gebruiken

10 likes

Ja misschien is dat het, mijn bestellingen waren soortgelijk (ik heb meer dan die vriendin besteld🫣). Het is ook echt petty van mij hoor haha, ik wist niet eens van dat cadeautje af dus dat is het punt ook niet😂

2 likes

Dank je wel! Al met ik zeggen dat ik mijn eigen stijl wel een beetje zat ben onderhand, maar ik weet ook niet wat ik wel leuk vind :smiling_face_with_tear:

Maar wat ik de laatste tijd heel vervelend vind aan Rouje is dat dingen constant anders vallen. Het ene moment valt de Gabin (hun standaard jurk) super goed in mijn normale maat en de andere in mijn maat zit ineens veel te strak (dit met name rond de heupen). Ikzelf heb best bovenarmen, maar als je een jurk hebt waarbij de mouwen niet heel aansluitend zijn is dat niet zo’n probleem. Schouders durf ik niet zo te zeggen eigenlijk… Ik denk 1 maat boven je normale maat moet te doen zijn, maar kijk uit dat de rest dan niet te groot wordt zoals rond de buste en taille.

2 likes

Ik ben ZO benieuwd naar dit nieuwe product, heb het instant besteld toen ik het kon :sweat_smile:

En een kleurtje op mijn e-girl identiteit een beetje op te poetsen

14 likes

afbeelding
afbeelding

Alweer een tas :face_exhaling:🫣:joy:

30 likes

CT - eyes to mesmerise in sunlit glow. Mooie combinatie van roze met goud :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

De Chloe Woody tote in zwart leer :heart_eyes:

57 likes

Ziet er mooi uit

2 likes

Kleur Club

Sissy Boy

Kwantum, en deze is zo sjiek in het echt, hij hangt in de gang.

27 likes

Nu ik de Loops zie: ik heb ze afgelopen weekend voor het eerst ingehad bij een concert en het was echt top. Ze filterden het geluid zo netjes en ik kon helemaal genieten van de muziek! Mijn vriend had gewone party plugs, van een ander bekend merk, en hij zei dat hij alleen maar de drums nog hoorde. Dus ik ben er echt heel blij mee! Heb de siliconen variant voor slapen en deze voor alles daarbuiten. Grote fan!

7 likes

Ohhh top, ik heb net toevallig de slaapvariant besteld. Komt vanavond binnen, ben heel benieuwd! Vooral of ze lekker zitten. Van die schuimrubberen dingen krijg ik echt zere oren.

4 likes

Ja ik ook, omdat ze te groot zijn. Ik heb bij deze de kleinste dopjes erop gezet en die zijn voor mij goed.

3 likes

Ik ben er ook echt blij mee (loop experience), ik doe ze thuis ook wel eens in als ik gek wordt van geluiden :stuck_out_tongue_winking_eye: ik vind die om te slapen wel oké maar ik krijg na een tijdje toch pijn aan m’n oren.

4 likes

Welk soort heb je? Ik ben heel slecht in mijn oren beschermen op concerten maar ben nu al zo doof als een kwartel, dus moet er toch echt in investeren.

1 like