Show je laatste aankopen #9

korting bij de hema dus:

die gele met croissantjes had ik al :grimacing:

24 likes

Ja! Ik vind die populairdere titels van haar ook wel echt leuker dan de andere (zoals one true loves en in another life), dus kijk hier echt heel erg naar uit!

3 likes

Oh vind ik juist wel @Nysmn :joy:

4 likes

One true loves vond ik juist heel leuk klinken! Maar die is dus minder? Alleen evelyn hugo gelezen so far.

3 likes

Echt? Kan jij me dan vertellen waar het in godsnaam over ging en waarom het zo extreem pretentieus was

(haha sorry dit bedoel ik echt minder kut dan het klinkt maar ik weet oprecht nog altijd niet wat nou het verhaal was)

5 likes

Impuls aankoop :ok_woman:t2:

18 likes

Oh love de tassen van Susan Bijl! Zeker dat model dat jij hebt. Mijne ligt bij vrienden waar ik niet vaak kom (vergeten na een bezoekje) en ik mis 'm echt.

Wat ik zo leuk vind is dat je in Rotterdam echt iedereen ook met die tas ziet. Van jong tot oud. Van hip tot doorsnee.

10 likes

10 likes

Ik heb ook de Boijmans versie, maar die ligt dus nu bij iemand anders.

The new bumbag is trouwens ook een aanrader. Heb 'm in zwart met felroze. Perfect voor portomonee, telefoon en nog wat kleine items.

5 likes

@pastelzwart dit weekend is er een Susan bijl-swap in Rotterdam. Voor als je bent uitgekeken op je eigen collectie. :joy_cat:

7 likes

Kaartjes voor Rammstein volgend jaar :partying_face:

23 likes

Nou ja bij The Starless Sea hielp het vooral om er niet te analytisch in te gaan, maar het echt te zien als een fairytale-esque verhaal haha. Tbh, ik ben de helft al weer vergeten, zodra ik een boek uit heb en de kaft dichtsla, ben ik al zo veel weer kwijt, maar ik heb er dus wel nog goede herinneringen aan. :joy: Sorry hier heb je helemaal niks aan

De disclaimer hoeft absoluut niet hoor, iedereen heeft een eigen smaak qua lezen en vooral bij dit boek kan ik goed indenken dat het een hit or miss is.

1 like

Zo grappig dit. Ik weet nog dat ik het als klein kind echt ver-schrikke-lijk vond dat ik van mijn moeder een t-shirt van de Zeeman aan moest. Skeer :wink: Nu vind ik 'm wel tof haha!

3 likes

En deze maal 4.

Paardenmeisjes zullen dit snappen. Het seizoen komt er aan maar wat een luxe gaat dit zijn. :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Kun je uitleggen wat het is aan de niet-paardenmeisjes onder ons?

9 likes

Ik was een paardenmeisje tot vorig jaar maar heb echt geen idee wat dit is :joy:

9 likes

Rijbakverlichting zodat ik straks ook in het donker nog kan trainen aan huis. Ik heb deze luxe mijn hele leven nog nooit gehad en dat het straks wel kan is echt een geweldig gevoel :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ah oke! Wij hadden een soort lantaarnpalen als verlichting dus ken dit niet.

5 likes

Haha ik was vroeger een paardenmeisje en dacht dat dit een soort ongemakkelijke roskam was :joy:

15 likes

Ik dacht een warmtelamp! Ik dacht nog: zo wat een luxe voor de paarden haha

9 likes