ah the night circus is echt mn favoriete boek Haar tweede boek is trouwens geen aanrader
Kocht hem omdat ik Caraval echt superleuk vond, deze gaf me soortgelijke vibes. Ik wist niet dat dit ook een serie was!
Theedoos van Xenos
Mn Douwe Egberts punten gebruikt die ik al 12 jaar spaar.

Nieuw kussen via Amazon
Via bol
Ben daar laatst voor het eerst geweest en woah wat een mooie boekhandel! Wil ook graag nog eens naar die kerkboekhandel (weet de naam niet meer) in Zwolle en Maastricht
Zit ook al drie dagen te twijfelen of ik een paar boeken die ik nog wil zal halen via boekenkraam. Gezien ik nu best een stapel heb…
Wat een goed idee! Ik wist niet dat dit bestond.
Ik wil foto’s maken van de posters die ik heb gemaakt. Dan is het wel fijn als ik het snel kan wisselen.
HM verkoopt het ook en bij bol kun je ook meerdere varianten zien.
nee het is geen serie! DIt is haar debuut, een jaar of 2 terug schreef ze een tweede boek maar die vond ik eigenlijk best slecht :’)
Ja, eens, die is echt niet de moeite/het geld waard. Maar love The Night Circus
Dominicanen? Ja die in Maastricht is ook zoo mooi idd! Wist niet dat Zwolle een soortgelijke had
Zitten echt als gegoten Het zilver is alleen wel glimmender dan verwacht, maargoed beetje blits mag ook wel
En @Clancy die in Zwolle is Waanders in de Broeren. Inderdaad een leuke boekhandel! Mooi assortiment en ook heel groot
chille aankopen!!
Heb je heeel toevallig gezien of de nieuwe Taylor Jenkins Reid er al lag?
Carrie Soto? Ja vgm wel!
wauw!
Heb hem gekocht
2 tickets voor Rammstein
De rok, want liefde voor klaprozen! En kreeg zelfs studentenkorting terwijl ik al 8 jaar geen student meer ben, heel chill
Leuk! Heb je alle TJRs gelezen?