Ja dat zag ik, ik hoop dat dat werkt en genoeg is.
Wat een goeie poncho deze! Helaas is de bruine overal uitverkocht dus heb de gele net besteld. Ik wil even testen of ik het klepje aan de capuchon ver genoeg vind uitsteken en of-ie strak genoegen mijn hoofd zit en niet afwaait. Dat is wel een vereiste.
Mijn Rains regenjas is na jaren dragen niet meer waterdicht. Heb gister deze 3 besteld, vind het touwtje en het klepje heel fijn bij Rains.
Maar als die van Decatlon goed is zou het een hoop geld schelen!
Ik had laatst een Rains regenjas besteld via zalando lounge, maar de rits zat verkeerd om? Of nouja, anders dan hoe het bij mijn andere jassen zit, en ik ben blijkbaar zo motorisch gestoord dat het me na 7 keer nog niet lukte om de jas fatsoenlijk dicht te doen dus heb hem met spijt in het hart teruggestuurd
Oh dat is me nooit opgevallen bij die van mij!
Mannenmodel?
Ooh wie weet. Heb nochtans op een vrouwenjas geklikt maar misschien een verkeerde opgestuurd gekregen…
Jurken met zakken! En een trui.
Bloomchic, nooit van gehoord maar via insta reclame. Misschien is het wel een dropshipper.
Het valt me de laatste tijd op dat er regelmatig aankopen gerelateerd aan zwangerschap (vaak kleding) in dit topic gepost worden, en ik vraag me af waarom aangezien er ook een zw/k aankopen topic is. Niet persoonlijk naar jou @DonnieDarko maar dit is nu al minstens de vierde post in twee weken tijd ofzo en het begint nu wel echt op te vallen
Ik vind zwangerschapskleding niet perse alleen thuishoren in zw/k topic. Als je hier kinderkleding gaat posten oke, maar zwangerschapskleding kan toch ook gewoon hier?
Nou, vind ik niet eigenlijk. Er is een subforum voor zwangerschap en kinderen, en zwangerschapskleding vind ik wel echt niche. En ik ben zelf zwanger dus het is niet alsof ik überhaupt niet geïnteresseerd ben in het thema maar er is gewoon een apart topic voor
Nou omdat ik momenteel even geen andere kleding kan kopen dan zwangerschapskleding dus dat zijn dan mijn LAATSTE aankopen.
De schoenen kan ik gelukkig wel gewoon blijven dragen want die groeien niet mee.
Man man man wat een gezeik zeg.
Jij reageert zo vaak passief agressief en aangebrand op hele normale vragen, snap dat echt niet
Ik vind dit zo een overbodig gezeik hè.
Alsof het hele zwangerschap, moeder, kind gebeuren een compleet andere wereld is dan de rest van het forum.
Nu ook al zwangerschapskleding een probleem, echt laat me niet lachen je kan echt overal wel over vallen hè.
Ja en je mag hier natuurlijk wel je barbie poppen en ander debiel speelgoed posten
Hahhahaah
Wat is het hier gezellig de laatste tijd
Meid, in de afgelopen 25 dagen GEEN ENKELE POST met zwangerschapskleding of iets kindergerelateerds afgezien die van @DonnieDarko zojuist. Daarna had ik geen zin meer om te scrollen.