Welk zw/k-aankopen topic bedoel je? Er is alleen een verkoop/weggeef-topic toch? En een show je laatste kinderaankopen duuuuuusja?
Ik zat ook te zoeken maar kan ook geen ander topic vinden inderdaad!
Ik dacht dat aankopen topic in zw/k ook voor zwangerschap was, blijkbaar niet. My bad.
Nou dan doe ik het hier maar
Helaas de dag erna opeens 20% korting op alles maar goed, je moet er wat voor over hebben!
Dat is ook niet aardig.
Wist niet dat er spelregels waren over wat je hier wel of niet mag posten als aankopen. Snap echt niet hoe mensen zich eraan kunnen storen als mensen hier zwangerschapskleding of barbies posten. Boeien.
Oh ik hou van M.J. Arlidge. Veel leesplezier!
Ik vind dit echt onaardig naar de mensen toe die dit soort dingen posten.
Gaan we nou in elk topic klagen wat er wel en niet gepost mag worden.
Ja en dit mag hier ook niet maar moet in het forum ergernissen topic!!!
Was ook niet aardig bedoeld inderdaad
Sample set van Skins met deze geuren;
Byredo - Rose of No Man’s Land Eau de Parfum
Byredo - Black Saffron Eau de Parfum
Byredo - De Los Santos Eau de Parfum
EX NIHILO - Fleur Narcotique Eau de Parfum
diptyque - Eau Capitale Eau de Parfum
Ik denk dat het of rose of no man’s land of de los santos wordt voor een full size!
Het jasje is mooi! Van waar is hij?
Als ik hier het speelgoed zou posten van mijn dochter zou ik daar ook commentaar op krijgen
Ik snap niet dat je mensen niet gewoon in z’n waarde kunt laten en dan zo’n kutopmerking maken. Je mag het zeker denken, maar wat voegt het toe om zoiets te posten?
En dat zeg jij?
Is dit nu baby mamma drama op het non baby mamma forumdeel
Het ging mij er meer om dat je het in een discussie ineens nodig vind om mensen af te branden die er niet eens bij betrokken zijn. Hou het dan gewoon bij die discussie zonder anderen er op zo’n manier bij te betrekken.
Edit: daarnaast waren haar comments helemaal niet zo gemeen en noemt ze niemands aankopen debiel.
Het was absoluut niet bedoeld als kutopmerking maar blijkbaar komt dat in geschreven tekst wel zo over. Ik dacht oprecht dat het aankopen topic op zw/k ook voor zwangerschap was en vroeg me af waarom de post dan niet daar kon. Gewoon een vergissing dus en een opmerking die anders overkomt dan bedoeld. Het verbaast me ook echt dat deze discussie zo uit de klauwen loopt al snap ik ook dat het irritant is als er in meerdere topics discussies lopen over wat er wel en niet gepost kan worden. Ik ga er verder niet meer op in in ieder geval.
Ja zo ben ik gewoon als ik me ergens aan stoor. Maar ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat speelgoed voor volwassenen net zo’n niche is als positiekleding?