Show je laatste aankopen #9

Prachtig!

5 likes

Dit vest zodat deze winter de verwarming een graadje lager kan.

50 likes

image

image

image

image

Eindelijk geslaagd bij Uniqlo voor warme kleding!

22 likes

Heb je nog een maat kleiner genomen of niet?

2 likes

De grijze een maat kleiner, de gele normale maat en de bruine een maat groter (die zit ook wel ruim, maar was in de winkel in de aanbieding). Ik vond het allemaal heel verwarrend.

6 likes

Ugh ik zou willen dat ik even gauw naar een fysieke winkel kon :sob:

4 likes

Is dit fijne wol?

3 likes

Die zijn erg leuk :heart_eyes:
Zit nu op Zalando te kijken en daar staat een maat kleiner te nemen? Heb jij ook een maat kleiner als normaal als ik mag vragen ?
Heb normaal maat 38 en twijfel nu die maat of 37 te bestellen

1 like

Een nieuwe tas voor mijn werk. Inclusief laptopvak zodat ik niet meer met twee tassen hoef te slepen.

32 likes

Door @Pantalones dit potje voor 50 cent gescoord bij Flying Tiger:

Bij Lush, want had nog 45 euro aan tegoedbonnen (beide flessen van 290g):

Bij Henk Comics deze manga/anthologie:
9781638583691

Bij A Space Oddity als bedankje voor m’n tattoo die ik vrijdag krijg (van Alphonse Elric, vandaar die figure, rest zijn karakters die hij leuk vindt):

Bij A Space Oddity voor mezelf deze poster:

Bij TK Maxx:

6 rode wijnglazen

173679
4 drinkglazen van 42cl

Paar ovenwanten omdat ik laatst door onze huidige ovenwant knetterhard ben verbrand

En een aardappelstamper waar ik geen foto van heb.

Deze cutie had een vriendin uit een tuincentrum meegenomen voor me:

Einde

37 likes

Wil ook nog steeds FMA laten tatoeëren op mijn lijf! Ben benieuwd naar je tattoo!

4 likes

Zal het sowieso delen in het tattoo topic :heart_eyes:

3 likes

Ik wil ze al een aantal jaren, en nu stonden ze in de outlet op La Redoute voor maar € 150

33 likes

Hopelijk maakt dit de ritten naar werk beter. Helemaal klaar met mijn telefoon houder die steeds loslaat en dat er alleen blikjes in mijn cuphouder passen.

@Oprah, bedankt voor de tip. Wel een iets duurdere zodat hij sneller binnenkomt. Hoop alleen dat ik nog wel een beetje normaal kan schakelen.

7 likes

Ik denk dat ik ze ook ga bestellen! Vind je de Quiet veel fijner om mee te slapen dan de Experience pro? Ik hoopte dat ik de experience zowel voor slapen als voor festivals ed zou kunnen gebruiken namelijk :thinking:.

4 likes

De experience zijn van hard plastic, de quiet van siliconen. Dat ligt toch wat lekkerder vind ik.

5 likes

Ah ja! Dan koop ik denk ik ook beide. Bedankt voor je snelle reactie!

6 likes

Heb hem geannuleerd, thanks. Ga op Ali kijken.

8 likes

Hoe valt de legging?

3 likes

Ik had de maat gepakt waar ik normaal gewoon strak in zit, zat aangesloten maar niet strak zoals ik meestal leggings draag.

2 likes