Show je laatste aankopen #9

Even wat middelmatige luxe in huis gehaald

31 likes

Wat is er zo bijzonder aan deze geuren? De laatste tijd denk ik namelijk weer veel na over molecule 1 en ik weet dat ze die bij skins verkopen, dus wil misschien ook eens lang gaan!

1 like

Van een cadeaubon, met mn smetvrees echt enorm blij mee

20 likes

afbeelding

33 likes

Ik wist dat je poll een test was.

4 likes

Hahaha nee ik twijfelde serieus, nog steeds eigenlijk :face_with_spiral_eyes::joy:

6 likes

Nah ik ook!
Spoiler alert: Het lekkers moest je er bij kopen. Dat viel tegen.

19 likes

Klinkt als misleidende reclame. Hup sleep Albert Heijn en Ahold voor de rechter.

2 likes

Schaakmat.

Oh wacht.

4 likes

Ik snap het niet

4 likes

Deze tas is gemaakt voor @Soy.peor

24 likes

Nog steeds beste post ooit @Soy.peor

8 likes

Nieuwe loafers!

73 likes

Is dit het Adrian Bex model van Dr.Martens? Ik heb deze toevallig dit weekend besteld en ze komen morgen binnen, ben alleen bang dat ze verrot zitten :sweat_smile:

2 likes

De review waar niemand om gevraagd heeft maar die nu wel komt:

Heb deze regenjas vandaag binnengekregen en vind hem echt heel fijn. Het klepje steekt ver genoeg uit en de capuchon zit strak genoeg om je gezicht. Zelfs zo goed dat wanneer je naar links of rechts kijkt hij zelfs meebeweegt dus je niet ineens half blind bent. Ook de elastiekjes voor om je benen vind ik super handig. Lijkt me echt perfect voor op de fiets naar mijn werk.

Ik denk dat ik persoonlijk wel voor die van Rains ga omdat je die ook echt als gewone leuke jas kunt dragen ipv meteen zo’n regenpak-idee. Maar wellicht hou ik ze dan allebei.

Wel echt een aanrader deze dus!

15 likes

Ja dat is dit model inderdaad! Ze zijn wel vrij stug maar ik vind ze wel lekker zitten. Met blote voeten erin voelt niet zo fijn en denk dat je dan wel echt blaren krijgt. Ik ga denk ik wel zo’n pad achterin de hiel plakken om eruit slippen te voorkomen en dat scheelt ook veel met blaren lopen.

2 likes

He verdorie ik had zelf die andere besteld, hopelijk is ie net zo goed :sweat_smile:

7 likes

Welke, die roze met die ‘raampjes’ erin? Ben benieuwd!

5 likes

Ja, die! Als ik 'm binnen heb, geef ik wel een review. Behalve als @Banananana me voor is, de trendsetter

7 likes

Echt hatelijk dat ik zo’n basic bitch ben met die Sophia Mae maar het ruikt echt zooo lekker

7 likes