Show je laatste aankopen #9

Ja deze zijn echt top!

4 likes

Op aanraden van het interieurtopic en om de winter door te komen met zo min mogelijk gas:

Klippan plaids van lamswol en gerecycled wol via de bijenkorf (had nog een cadeaubon van 75 euro)

22 likes

:partying_face:

16 likes

Wow die sneakers zijn vet! Hoe lopen ze?

4 likes

Nou lopen weet ik nog niet maar zitten doen ze iig wel goed :grimacing: wat me wel is opgevallen is dan de achterkant bij de hiel niet al te stug is maar wel soepel meegeeft dus dat geeft me hoop dat ze goed lopen

3 likes

Ik heb die oranje al twee jaar en hij blijft mooi😍

3 likes

Omdat dé knuffel van mijn dochter voor de 2e keer kwijt was geraakt buiten de deur. Zonder kan ze niet slapen (de 4 reserves worden niet geaccepteerd :weary:), gister kwijt geraakt maar gelukkig vandaag weer gevonden. Wel nadat we weer heel het land door moesten rijden naar daar waar we gister waren. Morgen komen de AirTags binnen en naai ik er gelijk eentje aan de knuffel vast. Even kijken of ik hem netjes er in krijg en anders gewoon met een stukje stof erop naaien :+1:

Edit: dit had ook in kinderaankopen gekund maar heel eerlijk, het is meer voor mij zodat ik niet heel het weekend stress heb waar die knuffel gebleven is :joy:

47 likes

Zal zo’n ding niet te warm worden als het de hele tijd tegen je kind aan in bed ligt?

Mijn no buy uiteindelijk 28 dagen volgehouden :’) Wel een aantal dingen deze maand opgemaakt en uiteindelijk nog drie dingen uit het winkelmandje gehaald.

13 likes

Hmm ik denk het niet, niet super erg, en kan er met even snel googlen tot zover ook geen bijzondere dingen over vinden. Er zit een knoopcelbatterij in. Het knuffeltje is een soort knuffeldoekje dus een vrij ‘licht’ knuffeltje. Denk dat het even testen wordt, ga ik er zelf een nacht mee slapen (AirTag, niet de knuffel haha). En worst case haal ik de steken weer los en de AirTag er weer uit.

Heb ook een siliconen hanger met zo’n sleutel hanger rondje gekocht. Optie 2 is een haakje aan het knuffeltje naaien en als we naar buiten gaan dan een AirTag eraan hangen. Nadeel is wel dat we dat kunnen vergeten, permanent er aan is dan handiger.

6 likes

Ben je niet bang voor inslik gevaar ? Geen idee hoe groot dit ding is en hoe oud je kind is.

3 likes

Ik mag idd hopen dat @HoningDrop hem in de vulling stopt.

7 likes

Ze schrijft toch hoe ze het gaat doen?

7 likes

Sorryyyyyy

3 likes

Kan ze wel makkelijk haar kind tracken

16 likes

Asosssss

8 likes

Van Asos, want 20% korting (en het was al afgeprijsd)

13 likes

(Vet duur :money_with_wings: :cry:)

Edit: van collectif via topvintage

27 likes

Wauw deze is mooi!! Waar is hij van?

1 like

Ik heb dit topic pas ontdekt en het is echt niet goed voor mijn portemonnee :joy::joy:

2 likes