Show je laatste aankopen #9

Volgens mij is het deze:

6 likes

Wel heeeuuul mooi

2 likes

Nee daar ben ik niet bang voor. Ze is al bijna drie en stopt niet alles meer in haar mond. Daarnaast wil ik hem dus of er helemaal in stoppen of er helemaal aan vast naaien met stukje stof er omheen. Of met een ringetje vast maken wat zij niet los kan maken.

5 likes

Ahh nu ben ik zelf zo’n sukkel zonder linkje en info. Het is idd die van collectif en te koop bij oa topvintage.

Ik probeer deze jas zonder grappen al 3 of 4 jaar te kopen maar was steeds te laat en dan was het weer uitverkocht :sweat_smile: Hoop dat ‘ie past (of niet natuurlijk, zou wel weer geld schelen haha)!

3 likes

Dat scheelt met die leeftijd.
Ik ben benieuwd of het goed werkt. Wij zijn haar favoriete knuffel (ook maar 1 van) ook steeds kwijt.

5 likes

Beiden van de H&M

11 likes

MyProtein
Vind die sportbh zo cute

6 likes

Heb je die ramune eerder gehad? Ik vind die clear whey soms lekker en soms zo goor , echt hit or miss. Laatst had ik mango kokos en dat was eerder mango kots echt jammer

3 likes

Nee ik heb het er gewoon op gegokt :grimacing: ik las idd in de recensies dat die mango kokos goor is! Heb nu een paar keer die andere met mango gehad en die kwam me wel redelijk de neus uit na drie potten. Zal wel laten weten hoe ramune is!

3 likes

Ik wil ze waarschijnlijk over kopen van iemand iemand, maar hoe vallen deze? Van de vrouwen air max heb ik altijd 40.5
Heb jij deze in je normale maat genomen?

1 like

Welke afstand is trackbaar? Er is toch een maximum?

1 like

3.PNG

word nu al depressief van al het grijs en zwart op straat, ik wil KLEUR
alles monki

65 likes

Ja, 80-100 meter. Maar je kan hem dus ook zien in de Find My app als andere Apple apparaten (iPhones, iPads etc) in de buurt zijn. Dan krijg je een ongeveer locatie. In ons geval hadden we dan waarschijnlijk geweten dat de knuffel nog in het aquarium lag, wat aan een boulevard aan het strand was. Kans dat daar mensen lopen met een iPhone is groot :blush:

Als andere nog vragen hebben, stuur mij een dm! Dan vervuil ik dit topic verder niet.

(AirTags zijn nog niet bezorgd, ze zijn vertraagd)

4 likes

Via Claires, dankzij @Raymond voor de tip <3

28 likes

Wat doe je hier dan eigenlijk mee? Zet je dit ergens neer of op je bed?

18 likes

Ik koop het en dan steek ik het in de fik.

67 likes

Past wel lekker bij de herfst zon vuurtje.

4 likes

Keer wat anders dan human sacrifice

3 likes

Ik vind dit allemaal fantastisch leuk!
Ik ben mijn zwarte garderobe ook zo zat!! Vroeger droeg ik allemaal kleur. Maar dat is de afgelopen 10 jaar veranderd in zwart-grijs-wit
Wat een saai mens ben ik geworden.
Ben wel begonnen met kleur te kopen weer.

8 likes

Zoooo cute!

4 likes