Heb deze sloffen vorig jaar gekocht en ben er nog steeds zo blij mee. Channeling my inner Legolas.

Heb ze mijn moeder ondertussen ook al cadeau gedaan en die is ook fan.
Heb ze mijn moeder ondertussen ook al cadeau gedaan en die is ook fan.
Vallen ze op maat en zijn ze warm?
Ze zijn heel lekker warm, en ze vallen als de kleinste maat van de opties. Ik heb 33/34 en heb de maat 34/37, mijn moeder heeft 37 en heeft de 37/40 variant.
Ja sgattttt leggoooooo
Thanks! Ik eigenlijk ook, maar heb al bordeaux laarsjes. Die lopen niet zo lekker, dus twijfel over een vervanging of toch die houden en dan de beige🫤
Ik ga denk ik even een poll plaatsen in het modetopic haha
Ik dacht heh vintage zo oud is moschino niet. Maar 1983 is al vintage
ooo is die er eindelijk!?
Via boozyshop! Gister besteld, vandaag al in de brievenbus.
LEKKER. ik ga even scrollen
Zoomers vinden onze 2000 mode ook al vintage.
Mooie haul!! Ik wil ze ook allemaal hahaha
oooh al die limited editions, ik ga daardoor echt nog eens een keer blut <3
Oehhh die printed edges! Maakt die verschrikkelijke cover iets beter haha, heb je ook een matching edition van Ninth House?
En heb je toevallig de isbn’s van Dune 2 + 3? Kan ze niet vinden en ben wel benieuwd
Oh die LE van Hell Bent heb ik ook besteld
Waterstones had in 2019 wel een SE van Ninth House (heb ik), maar hij matcht verder niet echt haha:
Dus alleen een cover change en ik geloof dat ie gesigneerd is. Het was wel leuk geweest als Hell Bent ook een overloop van kleur (rood? gezien het oog) had gehad.
Die Dune boeken kon ik alleen per toeval op de Duitse Amazon vinden, ze zijn wel duur () maar ben blij dat er matchende covers komen, had boek 1 ook in deze editie.