Show je laatste aankopen #9

Ooh, wil je een review en /of wat foto’s plaatsen als je de camera getest hebt?

6 likes

Oh, leuk! Is dit d’r eerste zaalshow in Nederland of heeft ze er al gehad? Heb d’r gezien in 2019 en wil in december gaan in Parijs, vorige keer had ze nog geen dansers enz als ik het me goed herinner dus ben benieuwd!

Volgens mij is het de eerste maar ik weet het niet helemaal zeker want ik heb haar pas ontdekt toen haar eerste album al een tijdje uit was dus weet niet precies wat daarvoor allemaal is gebeurd. Ja ik heb al wat stukjes van de tour gezien op haar insta en het is nu wel echt een show volgens mij met inderdaad dansers enzo! Ik ben ook benieuwd wat voor publiek er op de show in Amsterdam afkomt, ik was een tijd terug ook bij een concert van een andere Franstalige artiest in Amsterdam (wel in een veel kleinere zaal) en daar waren meer Fransen dan Nederlanders haha

2 likes

Eerste aankoop voor de verhuizing :grin:

67 likes

Mooi! Waar is de bank van?

6 likes

Het is deze Hoekbank Sterre - HUUS.nl

4 likes

Ah ja, jammer dat ze niet echt matchen ofzo? Rood had het idd een stuk toffer gemaakt, maar die stenciled edges zijn nog steeds wel tof. En bedankt voor de linkjes! Wou ff checken of dee l 1 die met lichtere blue edges is en dat klopt volgens mij toch? Dan wacht ik nog ff af tot ze iets goedkoper worden want die 1e is nu nog maar 16 euro :sweat_smile:

Wow ik ben fotograaf maar ken die hele term sleeper camera niet, fascinerend :smiley:

2 likes

de LE versies dankzij @Nysmn 's tip :slight_smile:

8 likes

Off White ‘Out of Office’ sneakers

51 likes

Ommmmmmggggg

1 like

iPhone 13

Na 5 jaar werd het wel eens tijd voor een nieuwe telefoon.

14 likes

Cardigan van Teym. Ben heel blij met de trui die ik al van ze heb.

10 likes

Sowieso, is mijn droomtelevisie (hier helaas niet mogelijk)

5 likes

Ook nog boeken bij de boekhandel gekocht :disguised_face:

23 likes

Heeft iemand toevallig al fairy tale gelezen? Is het echt weer een eng Stephen King verhaal, zoals Pet Cemetery/It of valt het wel mee? Ik ben erin begonnen en durf niet meer goed verder te lezen omdat ik bang ben dat het te eng wordt… (Heel suf maar af en toe heb ik dat opeens)

1 like

skincaaaare :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

8015-lifestyle

18 likes

12 likes

10 likes

Gisteren m’n vervelende regenjas geswapt voor deze parels!

Alleen heb ik nu geen regenjas meer. Dus de volgende aankoop in dit topic gaat wss een regenjas zijn :’)

18 likes