Een nieuw matras, vanochtend binnen gekomen
Ik moet eigenlijk 72 uur wachten tot ik er op mag slapen maar ik ga het gewoon doen want anders moet ik op mijn slaapbank
Doe jezelf en je portemonnee een plezier en koop niet die van PinkGellac, die is echt véél te duur. Je koopt kwalitatief vergelijkbare lampen voor minder via AliExpress. Bijvoorbeeld deze:
https://a.aliexpress.com/_Ezb6cFZ
Prima wattage, ook een magnetische bodem, seconden zijn ook los in te stellen en er zit een sensor op. Die van PG ziet er wel leuker uit, maarja voor dat uurtje per twee weken…
En @wompie @KipTokTok @Jolie dank voor jullie tips. Ik ga nog ff rondkijken. Ik zoek alleen een lamp. Lakjes zat!
Die flared vorige week gepast in het zwart. Super mooi! Wel lang vond ik
Kut, want ik ben kort hahahaha. En laten inkorten als ze al een fortuin kosten vind ik zund…
Ohw ik hoopte dat je lang was ik ben 1.67 ongeveer.
Unfortch, 1.65 . Nouja, scheelt weer 74 euro dan
Omg ze zijn geweldig, ik heb ook een maatje 37🥹🥹 ff de site checken haha
Ik ben ook 1,65 en moet hem echt inkorten. Bij lulu zelf is het wel gratis volgens mij, maar die moet maar net in de buurt zitten
Ja was ook verbaasd hoe lekker ze meteen liepen tegenover mijn Docs!
Loslippig
Lekker degelijk outdoor 3 in 1 jassie. Maarja wel handig wan5 ga nu 2 maanden op reis! En verschillende klimaten. Beide apart te dragen.
En een koffer uiteraard .
Nieuwe mantel van Max Mara, een rib uit m’n lijf maar eindelijk een met mouwen die lang genoeg zijn.
Dikke truienseizoen = frivole bh-seizoen! Nu nog een muntkleurig broekje erbij zoeken.
(Van & Other Stories in de sale)
Wat leuk een glitter buttplug met kus functie.
Summum heeft een mooie mint groene
Thanks, maar ik zie geen ondergoed op hun website?