Een 1 daagse retraite die ik cadeau heb gekregen van mn ouders (ik ben echt verwend I know).
Ik kijk hier erg naar uit en heb er veel zin in. Hele dag vega eten, mindfulness, yoga en nog meer met een groep mensen.
Oh dat klinkt heerlijk. Waar kan je dat doen?
Ik denk dat ik in mijn hele leven tot nu nog niet eens 9 parfums opgemaakt heb
Waar? Tell me so I can stock up🙌
Hahahaha oh ik heb wel expres kleintjes besteld omdat ik benieuwd ben, maar ik maak wel heel regelmatig iets op!
Oja twee zijn voor mn man
Pink Gellac zelf!
Die applejuice is zo lekker! Ja goed, je moet wel een keer bij sprayen halverwege de dag maar voor die prijs…
Ga je geen spijt van krijgen. Lopen heerlijk, stevig. Voor lichte wandelingen of in de stad. Krijg er altijd veel complimentjes over! En ze blijven ook nog eens mooi!
Heb ook docs maar draag deze vaker.
In Noordwijk, ik kan je eventueel de website door sturen als je dat zou willen
Aah dacht via elle shopping weekend, dus kon al niets vinden😅 Ik doe het pas sinds dit jaar zelf dus heb alleen nog maar lente/zomerkleuren. En die zijn grotendeels van de méanail starterskit, waar ik niet super tevreden over ben. Dusss…
En omdat zwart uitverkocht was bij pinkgellac voor het eerst bij kikilondon bestels. Zag dat op kikilondon 2 kleuren van mn wensenlijstje in de sale waren, dus die ook maar gekocht. Hoop dat het matcht met mn pg base- en topcoat?
Olive you was ook in de sale😍 maar ik had al een groen via pinkgellac. Zo ff €100 kwijt, maar dan bedenk ik dat dat 2 a 3 bezoekjes bij de salon was, dus ik ben alsnog content…
Mooi! Welke kleur is dit?
Je kunt altijd weer nieuwe veters kopen als je spijt krijgt toch
En @KipTokTok hebben jullie tips voor een goede lamp? Ik zoek nog een nieuwe (heb nu nog de eerste van Sensationail)
Ik heb onlangs mijn sensationail lamp vervangen voor die van pink gellac en ben er mega tevreden over, je kan zelf de secondes kiezen en er past een hele hand in.
Zoek je alleen een lamp of een set?
Ik heb deze maar niet supertevreden mee: Méanail - Gellak - Kit Ruby - Gellak starterspakket - Led lamp 48w - Gelnagellak | bol.com
Kijk even in het nagellaktopic, daar word een lamp+set van de italiaanse amazon gedeeld die goed geprijsd en bevalt.
Ik heb die van PG zelf, werkt prima