Ja deze als kruik, kussen, of als mat in de nek inderdaad. Las ook in reviews dat mensen hem als voetenwarmer gebruiken bv.
Die andere die ik al heb is echt een grote fleecedeken.
Goede aankoop! Vorig jaar ook gekocht en doet het goed, fijn ook dat ie vanzelf uit gaat.
Ik heb zo’n mat al jaren bij het voeteneinde in mijn bed liggen.
Lekker warme voetjes!
Eens kijken of me dit wat minder bleek maakt. Schrok vandaag gewoon toen ik in de spiegel keek.
Haha, de eerste keer had ik dezelfde reactie. Het werkt in ieder geval wel.
Ik ga hem ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Toevallig! Ik heb deze ook vandaag gekocht! Lijkt me heerlijk tijdens werken wanneer ik het koud heb/koude voeten heb.
Dat vest
Die kleur blijft goed zitten. Glans is wel snel weg.
Ja ik vind ze heel fijn. Je kunt de kleur opbouwen dus dat vind ik echt ideaal, het blijft lang zitten zonder uit te lopen en het voelt ook heel licht, zelfs wanneer je meerdere lagen op doet. Maar zoals @Lula eigenlijk al zegt is de glans wel snel weg. Al vind ik dat op zich niet zo heel erg en echt heel mat wordt het sowieso niet tenzij je je lippen meteen na het aanbrengen afdept met een tissue
Ze smaken trouwens nergens naar. Ruiken wel een beetje zoetig, maar niet echt heel sterk en zodra je het opsmeert is de geur eigenlijk ook meteen weg
Hoe valt deze?
Valt eigenlijk precies zoals op de foto’s vind ik. Beetje kort/vierkant model. Ik heb meestal xs of s en deze zit prima in een s! Ik vind het fijn dat hij wat oversized valt
Oooh ik ben jaloers! Heb mijn man deze week alleen de vanilla pumpkin handcreme laten halen maar zo te zien moet ik zelf ook nog even kijken.