Mijn prullenbak is stuk en stelde het steeds uit om een nieuwe te kopen. Want heb geen zin om daar geld aan uit te geven. Net toch maar deze in het zwart besteld. Hij lijkt me wel fijn om het afval netter en makkelijker te scheiden.
We zijn een weekendje weg met 15 familieleden en deze even geleend van mijn nichtje. Heel fijne NC en een heel mooie prijs.
Is niet normaal hoe duur prullenbakken zijn he
Nee! En dan was dit nog een van de goedkoopste die paste bij m’n wensen.
Ansichtkaarten voor voorraad
Had laatst weer de film gezien en wil nu nog het boek lezen
Een tweede heattech joggingbroek van Uniqlo, zodat ik deze aan kan als mijn eerste (waar ik in mijn vrije tijd in leef) in de was zit.
Ik miste even dat de binnenkant in een spoiler of samenvatting ding zat. Vond het al een hele bijzondere voering voor een broek.
1e kan ik het wel raden haha, maar hoe vind ik de 2e online. Welke zoekterm gebruik je daarvoor? Lijkt mij echt handig!
Als je de afbeelding hierboven ingedrukt houdt zie je onderaan in het menu dat dan oppopt ‘zoeken met Google Lens’, en dan zie je m gelijk bovenaan staan! Van de Ikea geloof ik.
Ooh wat jammer! Het is echt mijn redding geweest in meerdere van dit soort situaties hahah, maar dit wist ik niet
Jaaa die bakjes van IKEA heb ik ook en ik vind het helemaal top!! Vooral als ik veel verschillende groenten moet snijden
Ik heb dit giletje ook maar weet nog steeds niet hoe ik het mooi kan combineren
Dankje! Was toevallig vandaag in de ikea, maar deze helaas gemist. Ga ze zeker nog wel scoren, lijkt mij echt vet handig!
@Falkor Dankje voor de tip. Ik wist dit niet. Dit maakt het een stuk gemakkelijker zoeken!
En anders misschien met zo’n witte/creme mousseline blouse?
Heel benieuwd naar de keuken! Al een leverdatum bekend? En heb je nog wat veranderd?