Show je laatste aankopen #9

Mijn prullenbak is stuk en stelde het steeds uit om een nieuwe te kopen. Want heb geen zin om daar geld aan uit te geven. Net toch maar deze in het zwart besteld. Hij lijkt me wel fijn om het afval netter en makkelijker te scheiden.

12 likes

Kopjes van HKliving

43 likes

We zijn een weekendje weg met 15 familieleden en deze even geleend van mijn nichtje. Heel fijne NC en een heel mooie prijs.

17 likes

Is niet normaal hoe duur prullenbakken zijn he :flushed:

3 likes

Nee! En dan was dit nog een van de goedkoopste die paste bij m’n wensen.

4 likes

Ansichtkaarten voor voorraad

Had laatst weer de film gezien en wil nu nog het boek lezen

14 likes

Een tweede heattech joggingbroek van Uniqlo, zodat ik deze aan kan als mijn eerste (waar ik in mijn vrije tijd in leef) in de was zit.

De binnenkant

15 likes

Ik miste even dat de binnenkant in een spoiler of samenvatting ding zat. Vond het al een hele bijzondere voering voor een broek.

10 likes

Een boek uit is een nieuw boek mogen bestellen :blush:

12 likes

1e kan ik het wel raden haha, maar hoe vind ik de 2e online. Welke zoekterm gebruik je daarvoor? Lijkt mij echt handig!

3 likes

Als je de afbeelding hierboven ingedrukt houdt zie je onderaan in het menu dat dan oppopt ‘zoeken met Google Lens’, en dan zie je m gelijk bovenaan staan! Van de Ikea geloof ik.

4 likes

Ooh wat jammer! Het is echt mijn redding geweest in meerdere van dit soort situaties hahah, maar dit wist ik niet

1 like

Jaaa die bakjes van IKEA heb ik ook en ik vind het helemaal top!! Vooral als ik veel verschillende groenten moet snijden

2 likes

Ik heb dit giletje ook maar weet nog steeds niet hoe ik het mooi kan combineren :cry:

Dankje! Was toevallig vandaag in de ikea, maar deze helaas gemist. Ga ze zeker nog wel scoren, lijkt mij echt vet handig!

@Falkor Dankje voor de tip. Ik wist dit niet. Dit maakt het een stuk gemakkelijker zoeken!

2 likes

Travertin in keramische tegels en eindelijk de groene keuken besteld

33 likes

En anders misschien met zo’n witte/creme mousseline blouse?

4 likes

Ik zag vandaag deze van shoeby en vond hem echt leuk

37 likes

Heel benieuwd naar de keuken! Al een leverdatum bekend? En heb je nog wat veranderd?

1 like

Op goed geluk!

Ik heb nu al 5 jaar een pocket vering matras. Maar de gel schuim toplaag is op de ligplekken ingeklonken zoiets. En dan lig je op de vering. En dat is hard zeg!
Mijn ergotherapeut zei ook, voortaan een schuim matras. Dat is veel beter.
Dussssss

8 likes