Show je laatste aankopen #9

Voor de trails :running_woman:

19 likes

‘Oh ga je nog even mee naar een winkel?’ Ik had NEE moeten zeggen

30 likes

ik ben zooo blij met die geurstokjes hiervan, echt hdp!

5 likes

Waar is dat haak dingentje voor?

3 likes

Hier de overpriced kaarsen. Wilde niet beïnvloedbaar zijn maar de geur is fantastisch

5 likes

Hahah leuk! Ik heb ook zon apparaat gekocht laatst. Maar zonder die andere opzet stukjes. Dat slagroom ding ziet er wel erg handig uit.

3 likes

C&A
( Die broek is er ook in t roestbruin)

23 likes

Postertje bij een winkel in DB en kocht ook nog plantjes bij @Lula :grimacing:

Sjaal van de Zara

19 likes

zijn de geuren ergens mee vergelijkbaar? een bepaald parfum of een rituals geur ofzo?

3 likes

Die broek :heart_eyes:

4 likes

Ik word een echte boomer, jas van de anwb.

37 likes

(Is blijkbaar een dupe van Elie Saab - Girl of Now

En ook maar een snuddie van de Primark

(Niet mijn foto)

Ohja en een pumpkin spice latte van de Starbucks

17 likes

Was op zoek naar een stoomreiniger, zit al weken te kijken online, wilde er niet teveel geld aan uitgeven maar wel een goede. Vanmorgen dacht ik “fuck it, werk zo goed als fulltime en dit gaat mijn leven gewoon zoveel fijner maken qua schoonmaken” dus gewoon een dure van Kärcher besteld.

51 likes

Heeeeeele goede aankoop. Wij ( ik) zijn er hier mega blij mee. Van oven tot vieze vlekken op dr bank.

Heb alleen nog geen ramen ermee gelapt :smiling_face_with_tear:

6 likes

Niet heel spannend haha maar heb hele weekend al een idee in mijn hoofd voor de rattenkooi dus dat moet meteen worden gedaan uiteraard haha. :joy:

7 likes

Werkt perfect bij ramen lappen.
Streeploos en lekker snel

8 likes

Fijn te horen. Ben ook niet zo’n ramenlapper, doe het max 2 maal per jaar. Maar wellicht hiermee wat vaker haha.
Las ergens dat je ook je luxaflex ermee kunt schoonmaken. Ook zo’n fijn klusje, not… Hiermee dus hopelijk wat fijner.

5 likes

Gewoon dat ding met stoom er over halen?

3 likes

Ik vind vooral de Amber sterk naar boven komen. Ik verwachte een lichte bloemige geur (want Monica’s doelgroep) maar het is echt een wat houtachtige, zwaardere geur. Ik heb ooit de Amber autoparfum van Zara home gehad, daar lijkt ie wel op

3 likes

Veel te duur, maar boeiend!

37 likes