Haha sorry niks ten nadele van jou, maar dat is in basis echt onzin. Is van zoveel verschillende factoren afhankelijk (slaaphouding, warmteregulatie, verdeling van gewicht/drukpunten). Tenzij ik een stuk context mis en dat het voor jouw specifieke situatie beter is, maar dat geldt niet voor iedereen. Ik heb meerdere matras trainingen gehad en zie in de praktijk dat de ene persoon de andere niet is, daar heb je gewoon echt goed advies bij nodig van iemand die kijkt naar jouw ligging op een matras.
Was advies voor mij inderdaad.
dat ging dus ook om de druk die pocketvering kan geven. Twee jaar geleden lag dit matras nog geweldig en dacht ik. Jaja zal wel. Ook veel matrassen geprobeerd en advies in een slaapzaak.
Maar nu snap ik wat ze bedoeld en voel ik die vering te hard duwen.
Wel tof dat slaapadvies. Mijn man was jaloers op mijn kussen en heb ik hem meegenomen naar een slaapwinkel en hij heeft echt zoveel kussen geprobeerd. En weer kwam die man met tips en andere kussens.
Eerst een vergelijkbaar matras zoeken etc.
Zooo lekker. Mijn vriend heeft er 1 en ik heb thuis een topper. Af en toe word ik 's nachts wakker en denk ik: 'Wat lig ik toch lekker"
Hoe lang heeft ie ‘m al m.a.w. tot hoeveel jaar is dit onderbouwd?
Ik heb nu een ikeamatras 3.5 jaar en die zakt wel in al
Hmm wel een jaartje pas!
Heb je wel de kortingscode teunengijs, weereendag of mma10 gebruikt?
Ik heb hem nu 4,5 jaar en ben ook nog tevreden, nog niet ingezakt!
Matt heeft een vrij hoge SG waarde voor schuim. 40 geloof ik en dat is goede kwaliteit die een langere levensduur kan garanderen.
Hij stond ook op nr. 3 bij de Consumentenbond met een hoog cijfer voor levensduur.
@FredPaillet ik heb 10% korting van de Consumentenbond!
vakvrouw
Past groen velvet in je huis? Lijkt me echt tof staan bij je chique tafel. Echt gaaf!
Jaa ik zat hier ook al over te denken idd! weet dan alleen nog niet zeker of ik alle 6 de stoelen in die kleur doe, dan wordt het misschien wat veel groen.
Ik heb 2 zwarte en 2 groene gedaan.
Oeh lala, heel mooi en sexyyyy
Ik heb donkergroen en bordeaux gedaan
Vinted. Op die groene blazer wil ik wat meer knopen zetten zodat het ook als jurk gedragen kan worden.
Gaat zo leuk staan in je slaapkamer!