(Is blijkbaar een dupe van Elie Saab - Girl of Now
En ook maar een snuddie van de Primark
(Niet mijn foto)
Ohja en een pumpkin spice latte van de Starbucks
(Is blijkbaar een dupe van Elie Saab - Girl of Now
En ook maar een snuddie van de Primark
(Niet mijn foto)
Ohja en een pumpkin spice latte van de Starbucks
Was op zoek naar een stoomreiniger, zit al weken te kijken online, wilde er niet teveel geld aan uitgeven maar wel een goede. Vanmorgen dacht ik “fuck it, werk zo goed als fulltime en dit gaat mijn leven gewoon zoveel fijner maken qua schoonmaken” dus gewoon een dure van Kärcher besteld.
Heeeeeele goede aankoop. Wij ( ik) zijn er hier mega blij mee. Van oven tot vieze vlekken op dr bank.
Heb alleen nog geen ramen ermee gelapt
Niet heel spannend haha maar heb hele weekend al een idee in mijn hoofd voor de rattenkooi dus dat moet meteen worden gedaan uiteraard haha.
Werkt perfect bij ramen lappen.
Streeploos en lekker snel
Fijn te horen. Ben ook niet zo’n ramenlapper, doe het max 2 maal per jaar. Maar wellicht hiermee wat vaker haha.
Las ergens dat je ook je luxaflex ermee kunt schoonmaken. Ook zo’n fijn klusje, not… Hiermee dus hopelijk wat fijner.
Gewoon dat ding met stoom er over halen?
Ik vind vooral de Amber sterk naar boven komen. Ik verwachte een lichte bloemige geur (want Monica’s doelgroep) maar het is echt een wat houtachtige, zwaardere geur. Ik heb ooit de Amber autoparfum van Zara home gehad, daar lijkt ie wel op
Misschien dat ik de gestreepte trui die ik laatst heb gekocht toch omruil voor dit kasjmier vest. Even kijken hoe het valt. H&M btw.
Prachtig!
Het origineel van Khaite is meer dan 1500 euro. Er zijn grenzen hoor. Die van H&M zou er veel op lijken.
Ja Noorie Ana op insta was echt aan het raven over dat merk en dat het zachtste materiaal ooit is. Girl, 1.500 euro en het is jouw musthave. Duidelijk niet dezelfde problemen 🥹
Is dat universeel boekhandel-papier of ben je bij Waanders geweest?
hahaha ook mijn gedachte
Ik had dit nog nooit gezien, maar kwam het tegen op bol toen ik naar blarenpleisters zocht: een soort siliconen hielbeschermers. Nu een paar keer gedragen en het werkt voor mij top tegen blaren op mn hielen. Heb gisteren m’n nieuwe dr. martens zonder problemen de hele middag/avond naar een feest aangehad
Bij Van der Velde in Groningen, maar Waanders valt ook onder Van der Velde!