Oeh nice! Die heeft m’n vriend ook voor me besteld.
Ik post wel foto’s. Dan mag jij kiezen.
Neegrapje, ik vertrouw alleen mijn eigen smaak. En die van @Daelyss en @VickyViolence
Ik wil ook wel eens een lekker fitje voor je samenstellen hoor
Ik heb deze meteen besteld, zou echt een uitkomst zijn voor mij!
Is dat inclusief of exclusief botox?
Inclusief!!! En ook lekker wat fillers
Ah dat is vervelend, zag ik ook wel een paar keer in de reviews staan inderdaad. Ik heb er strakke sokken overheen en verder gelukkig geen last van doorglijden
Wel een mooie boomer
Ze zijn leuk en alles hangt natuurlijk af van hoe je ze combineert. Ik vind broeken bij dit type schoen moeilijk omdat je broekspijp net boven je schoen hoort te vallen. Dus geen skinny jeans erin proppen. Je kan er ook een broek(jeans of corduroy) met wijde pijpen op dragen dat je enkel de neus ziet. Kan ook een rok met een leuke pasvorm, geen a-lijn als je lichaam dat kan hebben.
Dit tasje is echt mn lifesaver op vakantie. Alles past er in. Mag vies worden want makkelijk schoon te maken. Rits=veilig. Mn vriend lachte me uit met mn toeristentasje zoals hij het noemde. Maar hij maakt er maar al te graag gebruik van dat ik snel bij de paspoorten en boardingpassen kan.
Ik voel dit sentiment. Mijn uniqlo tasje gaat ook echt overal mee naar toe, dit weekend was ik heel fancy uit eten voor 200eu pp en mijn uniqlo tasje kreeg zelfs een eigen fluwelen poefje ofzo om op te liggen Mijn leven is incompleet zonder dat ding
@Era @broodjepindakaas Ja door jullie heb ik hem nu ook gekocht in zwart hahaa maar to be fair had ik ook wel een tassie nodig want de mijne is afgelopen weekend gesneuveld
En:
Broek (zara) en jas (costes)
En nog basic 2 shirts via Vinted (Weekday en Fila)
Blij ei hier, want heb eindelijk deze laarzen gekocht nadat ik ze al heel lang wilde hebben. Nieuwe baan als excuus gebruikt om het te doen haha
Nieuwe laarsjes, ineens flink afgeprijsd op Zalando! Uurtje later waren ze ineens weer ruim 30 euro duurder, dus heb geluk gehad denk ik?
Bevalt die goed? Ik zit hier al even over na te denken om hem aan te schaffen.
Ik ben jaloers want ik had hem, maar ik vond hem helemaal niet mooi staan bij mij, eerder heel raar. Dus ik heb een doorverkocht via hier. Maar nu denk ik, had ik hem moeten houden.