Show je laatste aankopen #9

Ik ga het eens opzoeken, dank je wel!

2 likes

Nieuwe badkamer +

37 likes

Ooh deze komt dagelijks voorbij in reclames en ik vind hem zo mooi😍 vind hem helaas te duur maar ben benieuwd hoe die zit!

3 likes

Longchamp van de Bijenkorf.

18 likes

Allebei via Zalando Lounge
See by Chloé

Steve Madden (meer dan 50% korting terwijl ze wel als ‘nieuw’ voor de volle prijs op de gewone zalando website staan :thinking:)

12 likes

Nou; ik heb de forumponcho gekocht, 1 keer gepast, meegenomen naar werk op de dagen dat het misschien zou regenen. Op dag 4 ben ik heb kwijtgeraakt. :sob:

Zuur geld, die 30 euro

Nog nooit in de regen gebruikt

5 likes

Wat een leuke broek, waar is die van?

6 likes

Goeie keuze :yum:. Je moet er een beetje van houden maar ik vind hem echt heerlijk. Krijg er ook regelmatig complimenten over. En in verhouding met wat je krijgt is hij echt goed! Voor een 100ml eau de parfum is hij niet duur.

5 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

12 likes

48 likes

Ga jee geen spijt van krijgen!

4 likes

Werkt dit? En hoe voelt zoiets? En is het wel goed voor je sinussen? Zoveel vragen maar heel geïnteresseerd

1 like

Ja.
Ok. Beetje gek, maar niet pijnlijk ofzo.
Ja.

Oh edit: las je laatste vraag niet goed. Het werkt goed voor je sinussen, of het goed ís voor je sinussen weet ik niet.

4 likes

Ik gebruik het alleen als ik verkouden ben en dan helpt het iig heel goed. Love dit ding.

Wel handig dat hier ook zakjes bij zitten, ik zit altijd heel onhandig met mn zoutmolen boven dat ding🤪

2 likes

Haha ja ik ook, en dan gaat de helft ernaast.
Ik heb op aanraden vh forum ook zo’n ding gekocht twee weken geleden en het is een verademing, letterlijk. Ik kon al weken niet slapen zonder neusspray en mijn neus zat helemaal dicht. Na een paar dagen twee maal daags spoelen is dat voorbij. Echt heel fijn om in bed te liggen zonder verplicht door je mond ademen (en dan weer keelpijn te krijgen door de hele nacht je mond open).

3 likes

ik vind het echt eng, maar wordt als 't goed is vandaag gebruikt en ik heb het nodig hahahah

3 likes

KNO artsen raden het regelmatig aan bij mensen met chronische neusklachten dus neem aan van wel!

6 likes

Dank zij jou is dit ook mijn laatste aankoop, vanochtend stond hij opeens wel weer op de website!

1 like

ik vraag me altijd af:
er zit 9 van de 10 keer zo’n beker bij een badkamerset maar wat doe je daarmee?
sta je daar uit te drinken? is het om je tandenborstel in te zetten??

2 likes

Ik denk om je mond na het tandenpoetsen te spoelen

2 likes