Show je laatste aankopen #9

Heb even gekeken, in het westen inderdaad veel voorraad. In het noorden helemaal niks haha. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Als ie nog bestelbaar is kunnen ze m in principe altijd voor je bestellen.

5 likes

Allemaal Lindex

30 likes

Ik heb kaartjes voor het concert in de Ziggo dome

2 likes

Even m’n zwarte garderobe weer aangevuld.
En nog meer voor man en kind besteld, maar dit is voor mezelf. Alles Vans:

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

27 likes

Zin in! :star_struck:

afbeelding

11 likes

Als je er niet bij had gezet dat het concertkaartjes waren had ik zo geloofd dat het om de blazer ging. Echt een prima kledingwinkelfoto haha

49 likes

Ik heb die blazer in het zwart gekocht.

2 likes

Even mijn basis shirtjes aanvullen en wat extra herfstkleur in de uitverkoop bij HM

12 likes

Ik draag eigenlijk bijna alleen maar zwart :thinking: Dus zwarte jeans, zwart tshirt/trui. Ben echt heel saai. Dus dan past alles sowieso bij elkaar.

4 likes

Dat is niet saai, dat is fab.

4 likes

Fijn om te horen uit de mond van een stylist!

10 likes

Alvast een kerstcadeau voor mn vriend

8 likes

Voor hoed, wanten en sjaal :grin:

21 likes

Mooi! Die heb ik ook op het oog. Ik zit alleen altijd tussen twee maten in. Heb je ze al binnen en weer je misschien of ze groot of klein vallen?

6 likes

Ja, net binnen! Heb maat 39,5, heb 39 besteld en het zit helemaal prima. Eerder ruim dan krap dus

2 likes

Misschien weet je het al en maakt het je niet uit, maar zij “hoort” bij die kliek rond KIRAC. Kan er van alles over zeggen maar laat ik het maar houden bij onderstaande link: De Balie en het podium voor verkrachtingscultuur - Joop - BNNVARA

7 likes

Top! Ik heb ook 39,5 :smile:

4 likes

Ze zat toch ook op egf damals? Met van die foto’s dat ze op straat plaste na het uitgaan e.d.

21 likes

O jemig, ik had nog nooit van kirac gehoord maar ben een beetje aan het googelen en daar word je niet blij van… vond de combi lowlands en naakt in een kalender heel leuk maar baal nu een beetje dat ik iets bij haar gekocht heb. Thanks wel dat je dit doorstuurt

2 likes