Show je laatste aankopen #9

uit dezelfde beker de hele tijd?
of doe je die dan in de vaatwasser?

zoveel vragen, het is echt een groot vraagteken voor me (met waarschijnlijk een hele normale oplossing haha)

4 likes

Inderdaad zoals iemand liet zien van de Only via Zalando!

2 likes

Kun je toch elke keer omspoelen:) en af en toe in de vaatwasser idd. En je tandenborstel in bewaren evt.

2 likes

Hahaha daar heb ik geen antwoorden op!

1 like

En het is beter om niet te spoelen na het tandenpoetsen (volgens mijn tandarts).

8 likes

Ja maar soms is er ook al een tanden borstel beker (met van die gaatjes om erin te steken)

2 likes

dan zit daar misschien waar m’n gedachten een error krijgen, want ik heb een elektrische tandenborstel dus dat zou nooit gaan in zo’n beker

wel een cute set tho, ik moet ook maar eens wat leuks uit gaan zoeken ipv natte tandenborsteltjes in een oud bakje op de gootsteen

4 likes

Ik vaak ook, uit automatisme :rofl:

7 likes

Hahaha mooie gedachtegang hierboven!
Ik heb die bekers gekocht om de tandenborstels in te zetten, die beker past op het schoteltje en dan kan de tandpasta ernaast op het schoteltje.
Nu alleen nog ff discipline kopen om dat ook zo op te gaan ruimen :laughing:

Ik heb trouwens ook twee roze glazen gekocht voor erbij maar daar kon ik geen plaatje van vinden.

5 likes

Ik wil dit van Uniqlo elke dag aan, zo fijn! Ik vrees dat ik het nu veel te lekker vind om dit in huis te dragen dat ik het straks alsnog koud heb als het vriest.

Heattech pile lined hoodie:

Heattech pile lined joggers (in de lange uitvoering, ik ben 170cm, geen spijt van)

26 likes

ah shit ik zit hier al heel lang op te azen maar hij is telkens uitverkocht. hij is trouwens lekker in prijs verhoogd sinds een week ofzo, stom

3 likes

Hij is in de winkels nog volop te verkrijgen, kijk even bij winkelvoorraad bij jou in de buurt!

4 likes

Is deze van de hema beter dan andere electrische dekens?

2 likes

Heb even gekeken, in het westen inderdaad veel voorraad. In het noorden helemaal niks haha. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Als ie nog bestelbaar is kunnen ze m in principe altijd voor je bestellen.

5 likes

Allemaal Lindex

30 likes

Ik heb kaartjes voor het concert in de Ziggo dome

2 likes

Even m’n zwarte garderobe weer aangevuld.
En nog meer voor man en kind besteld, maar dit is voor mezelf. Alles Vans:

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

27 likes

Zin in! :star_struck:

afbeelding