uit dezelfde beker de hele tijd?
of doe je die dan in de vaatwasser?
zoveel vragen, het is echt een groot vraagteken voor me (met waarschijnlijk een hele normale oplossing haha)
uit dezelfde beker de hele tijd?
of doe je die dan in de vaatwasser?
zoveel vragen, het is echt een groot vraagteken voor me (met waarschijnlijk een hele normale oplossing haha)
Inderdaad zoals iemand liet zien van de Only via Zalando!
Kun je toch elke keer omspoelen:) en af en toe in de vaatwasser idd. En je tandenborstel in bewaren evt.
Hahaha daar heb ik geen antwoorden op!
En het is beter om niet te spoelen na het tandenpoetsen (volgens mijn tandarts).
Ja maar soms is er ook al een tanden borstel beker (met van die gaatjes om erin te steken)
dan zit daar misschien waar m’n gedachten een error krijgen, want ik heb een elektrische tandenborstel dus dat zou nooit gaan in zo’n beker
wel een cute set tho, ik moet ook maar eens wat leuks uit gaan zoeken ipv natte tandenborsteltjes in een oud bakje op de gootsteen
Ik vaak ook, uit automatisme
Hahaha mooie gedachtegang hierboven!
Ik heb die bekers gekocht om de tandenborstels in te zetten, die beker past op het schoteltje en dan kan de tandpasta ernaast op het schoteltje.
Nu alleen nog ff discipline kopen om dat ook zo op te gaan ruimen
Ik heb trouwens ook twee roze glazen gekocht voor erbij maar daar kon ik geen plaatje van vinden.
Ik wil dit van Uniqlo elke dag aan, zo fijn! Ik vrees dat ik het nu veel te lekker vind om dit in huis te dragen dat ik het straks alsnog koud heb als het vriest.
Heattech pile lined hoodie:
Heattech pile lined joggers (in de lange uitvoering, ik ben 170cm, geen spijt van)
ah shit ik zit hier al heel lang op te azen maar hij is telkens uitverkocht. hij is trouwens lekker in prijs verhoogd sinds een week ofzo, stom
Hij is in de winkels nog volop te verkrijgen, kijk even bij winkelvoorraad bij jou in de buurt!
Is deze van de hema beter dan andere electrische dekens?
Heb even gekeken, in het westen inderdaad veel voorraad. In het noorden helemaal niks haha.
Als ie nog bestelbaar is kunnen ze m in principe altijd voor je bestellen.
Ik heb kaartjes voor het concert in de Ziggo dome
Even m’n zwarte garderobe weer aangevuld.
En nog meer voor man en kind besteld, maar dit is voor mezelf. Alles Vans: