Ja had ik! Maar helaas…
Misschien toch even contact opnemen met ze en vragen waarom hij geannuleerd is en of je dan alsnog de korting kan krijgen.
Kan iemand ze dan ook uitleggen dat 50 procent en 20 procent korting niet hetzelfde is als 70 procent korting
Het lijkt niet echt duidelijk waarom sommige geannuleerd worden. Er worden ook heel veel orders wel afgerond.
Mijn order is gisteren afgeschreven (via Paypal) en staat nog op verwerking
En, bevallen ze?
Oké bedankt, dat kan ik nog proberen ja, wie weet kan ik een kortingscode krijgen ter compensatie. Vreemd wel dat sommige orders geannuleerd worden maar dan niet duidelijk is waarom, het zal bij mij niet de combi van de codes geweest zijn, want ik had alleen de 50% code. Ik zal er eens naar vragen.
Ik heb ze helaas nog niet binnen. Review houd je te goed haha
Mijn eerste bestelling was idd heel snel geannuleerd, maar daar heb ik ook nooit een bevestiging van gekregen, jij wel?
Toen heb ik er nog een gedaan en die is wel doorgekomen en kreeg net een e-mail dat hij is aangemeld bij UPS… Gaat om precies dezelfde artikelen, dus daar ligt het niet aan.
Ja ik had wel een bevestiging en er is ook wel een paar dagen overheen gegaan voordat mijn bestelling geannuleerd was. Daarom kon ik ook niet opnieuw bestellen, die kortingscode was al verlopen. Fijn dat jij de artikelen uiteindelijk wel krijgt!
Wat stom zeg!!!
Volgende maand voor het eerst met kind naar disneyland parijs 🥹🥰
Helaas niet didney in murrika anders was ik gaan vloggen
Nieuwe telefoon