Show je laatste aankopen #9

De broek

Allemaal van Uniqlo

Van Essenza

8 likes

Wilde in Parijs even checken hoeveel geluk ik had in de Chanel boutique, eindstand met een WOC naar buiten gelopen 🫠

126 likes

:heart_eyes_cat: Ik vind de ketting eraan ook echt leuk!

7 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Hatseflats

6 likes

Mag ik vragen hoe duur die nu is, en is de kans groter om eentje in Parijs te vinden in vergelijking met Amsterdam?

5 likes

€4410, maar deze is wel duurder dan de classic WOC. Weet niet of je op de wachtlijst staat in Amsterdam, maar ik sta er wel op en denk dat ik ontzettend veel geluk heb gehad in Parijs

6 likes

Ik sta er niet op en ik zou de WOC classic willen. Ben benieuwd hoe lang je moet wachten op een tas, hoe lang sta je al op de lijst?

2 likes

Adventkalender :+1:

9 likes

Laatste vraag van mij over de WOC, moet je daarvoor helemaal naar de PC hooft om een formulier in te vullen of kan ik gewoon bellen?

Basics, erg kleurrijk weer. Maar weet gewoon niks anders.

7 likes

Nieuwe zwarte pumps via Zalando

16 likes

Ik heb in Amsterdam 8,5 maand moeten wachten

2 likes

En ben je dan verplicht om hem te kopen (dan zal je vast een aanbetaling moeten doen)? Of reserveer je een koopoptie?

2 likes

Heel mooi die kraan! Idd leuk dat vintage-achtige.

1 like

Ze is in het echt nog mooier, bijna brons en die verouderde look.

Nike Offline 2.0 in the factory store

15 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #3

Nee je bent niks verplicht! Ik werd gebeld toen hij binnen was en toen vroeg ze of ik hem nog steeds wilde en kon ik een afspraak maken om langs te komen

2 likes

Voor de mensen die ook Vans met de kortingscode hadden besteld; ik zie zojuist dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen. Als ik inlog zie ik dat mijn bestelling is geannuleerd, heb er verder (nog) geen bericht van gekregen. Super jammer, maar ze konden de vraag blijkbaar toch niet aan.

2 likes

Balen!
Had je een bestel- en betaalbevestiging ontvangen?

2 likes