Show je laatste aankopen #9

Oké bedankt, dat kan ik nog proberen ja, wie weet kan ik een kortingscode krijgen ter compensatie. Vreemd wel dat sommige orders geannuleerd worden maar dan niet duidelijk is waarom, het zal bij mij niet de combi van de codes geweest zijn, want ik had alleen de 50% code. Ik zal er eens naar vragen.

1 like

Ik heb ze helaas nog niet binnen. Review houd je te goed haha

7 likes

Mijn eerste bestelling was idd heel snel geannuleerd, maar daar heb ik ook nooit een bevestiging van gekregen, jij wel?
Toen heb ik er nog een gedaan en die is wel doorgekomen en kreeg net een e-mail dat hij is aangemeld bij UPS… Gaat om precies dezelfde artikelen, dus daar ligt het niet aan.

1 like

Ja ik had wel een bevestiging en er is ook wel een paar dagen overheen gegaan voordat mijn bestelling geannuleerd was. Daarom kon ik ook niet opnieuw bestellen, die kortingscode was al verlopen. Fijn dat jij de artikelen uiteindelijk wel krijgt!

5 likes

Wat stom zeg!!!

3 likes

Om m’n collectie aan te vullen :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Volgende maand voor het eerst met kind naar disneyland parijs 🥹🥰
afbeelding

Helaas niet didney in murrika anders was ik gaan vloggen :crazy_face:

39 likes

39 likes

afbeelding

Nieuwe telefoon :iphone:

22 likes

image

Bij Kruidvat tweede voor halve prijs, dus nu twee spelletjes voor 9 euro :sunglasses:

21 likes

New Balance WX452 via Zalando Lounge

12 likes

18 likes

We mochten van mijn schoonmoeder een housewarming cadeau uitzoeken :grin:

28 likes

afbeelding

16 likes

Cadeau voor mijn nichtje

11 likes

Oude heeft het begeven.

7 likes

Sinds @Spaarlamp me hier een filmpje van heeft gestuurd wil ik het ook hebben. Ik ben echt een schaap zodra het vochtig weer is buiten dus beter werkt dit net als de filmpjes.

4 likes

Van Hanne detail.
Met het voetafdrukje van m’n dochter

103 likes

:partying_face::partying_face::partying_face:

6 likes

Wow die broek moet ik ook! Hoe kort/lang ben je als ik vragen mag?

2 likes