Show je laatste aankopen #9

Jij kiest altijd zulke mooie boeken uit!!

4 likes

Allemaal via vinted.

27 likes

Oooh, die trui :heart_eyes: Waar is die van?

3 likes

Reclaimed vintage

2 likes

Ik heb mijn Kindle weer eens onder het stof vandaan gehaald en een eBook gekocht:
image

7 likes

Mijn TBR aangevuld :grimacing:

13 likes

Super leuk! Hou ze al een tijdje in de gaten, weet iemand of ze weleens korting geven?

3 likes

Ik ben heel benieuwd naar My Best Friends Exorcism :joy:

6 likes

Deze gepre-orderd :heart_eyes:

22 likes

Haha demicups zijn :ok_hand:

4 likes

https://www.debijenkorf.nl/cuisipro-piccolo-spatel-20-cm-4069001806-406900180600000?query=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2F%24s%3Dspatel%26country%3DNL%26chl%3D1%26language%3Dnl%26vt%3Dunknown%26stspv2%3Dabt_ex455%26fh_sort_by%3D%2Bprijs_na_korting_nl

Ik zocht al tijden naar een kleine spatel met een fijn handvat.
En ik heb ook nog de Bijenkorf patisserie adventskalender gekocht.

7 likes

@Hippe_kikker die trui is wat voor jou!

4 likes

En nu mag ik niet meer op vinted.

57 likes

Geweldige vondst! :heart_eyes:

3 likes

Sale bij abercrombie, ik ben zeer te spreken over hun curve love jeans. Dit zijn de eerste jeans die zowel bij mijn taille als bij mijn brede heupen goed zitten. Boven een bepaald bedrag gaat er 25% vanaf, en omdat er iets mis was gegaan met mijn vorige bestelling heb ik een kortingscode van 30% gekregen die ik bij deze bestelling kon gebruiken :money_with_wings:

15 likes

Thnx voor deze tip! (Heb net weer een stuk elastiek in een broekband gezet :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Vorige laten vallen en er zat meteen een barst in… Goed excuus voor een nieuwe, wel jammer van de :money_with_wings:.
Had eerst de 2.0, nu de 3.0. Met hittebestendige etui.

20 likes

Guess

17 likes

Aangezien mijn gezicht heeft besloten om ineens helemaal lillek te doen:

51IhUEjEdxL_1024x1024

En een beetje groen:

25 likes

De eerste heeft wel een koddige verpakking

7 likes