Nou niet de ideale schoen om te kopen in november, maar ik zocht al meer dan een half jaar naar bruine slingbacks zonder punt en dat leek echt een onmogelijke taak
Echt he haha, Al hun producten hebben zulke verpakkingen, maar ze werken ook echt goed in tegenstelling tot veel andere leuk uitziende producten
Hallo, wel even melden waar vandaan
Oh excuus, aliexpress
Echt een heerlijke badjas, de rits is zo chill. Eindelijk geen openvallende badjas meer.
Hunkemöller via Wehkamp (Wannahave days)
Hij was er weer! Voor de liefhebber: nog 14 stuks op voorraad
En alweer uitverkocht
Heel mooi, lopen ze makkelijk? En waar heb je ze gevonden?
Na “opgelicht” te zijn via TikTok met zo’n setje charcoal strips Eigen schuld, ik had de retourvoorwaarden beter moeten lezen. Maar die dingen doen letterlijk niks en ik blijf die klote reclame maar krijgen in mijn feed.
Het is wel een drempel om naar deze partij te gaan want ik val zooo niet in hun doelgroep qua gemiddelde klant qua uiterlijk en vibe
. Maar ik denk dat ze alle andere type klanten gewoon niet op hun Instagram plaatsen haha
En de afspraak is pas over 2 maanden dus ik kan nog even wennen aan het idee. Maar aan de andere kant zou ik willen dat het morgen al kon want elke keer als ik op de foto ga dan baal ik zo van mijn gebit.
Hallelujah mijn bestelling bij Vans is verzonden.
Ik had vorige week nog even contact gezocht omdat er niets veranderde na mijn bestelling maar ik had wel al betaald.
Ze hebben het heel erg druk gehad na de 50% korting
Dit is ook nep he, die maken vooral je tanden schoon met soda, maar er wordt niks gebleekt. Tanden bleken populair, maar werken die behandelingen wel?
Na een jaar twijfelen toch overstag gegaan voor deze belachelijk dure broodtrommel. Maar ben er nu heel blij mee.
Ik heb ze gister pas besteld, dus dat weet ik nog niet. Maar ze zijn van Sezane
Thanx voor de tip! Heb hem nu ook maar besteld
Wow ik zag net dit berichtje en toen waren er nog zes op voorraad, maar toen ik ging betalen was het alweer uitverkocht.
Nou, funny story. Ik heb ze vrijdag avond thuis gekregen. Ik heb ze zaterdag tijdens het boodschappen doen even uitgeprobeerd. Naar mijn idee haalde ze een beetje het scherpe randje qua lawaai eraf. Kon gewoon nog mensen horen praten en kon ook nog wel wat muziek horen. Wat voor op werk ideaal zou zijn. Al twijfel ik of ze wel echt goed zaten, of dat ik toch die ear tips een maatje kleiner had moeten pakken.
Fast forward naar zondag ochtend. Een van mijn katten heeft het opberg doosje van het aanrecht gegooid, doosje was open gegaan en nu ben ik 1 earplug kwijt. Hele huis afgezocht, maar niet gevonden. Dus heb ze niet uitgebreid kunnen testen, en al helemaal niet op werk waar ik ze eigenlijk voor had gekocht