De waarheid over de zaak Harry Quebert is m’n all time fave!
Die jurk heb ik in het geel, super fijn ding!
Nee, helemaal niet!
Eerste twee h&m, jurkje is van vero moda via zalando!
Love dis icm je forumnaam
Ik dacht dat die 3de ook een seksspeeltje was dus dacht echt eeeh hoe werkt dat. Maar denk dat het iets anders is
Oeh tof, ik ben benieuwd! Heb een x iets over het boek op het forum gelezen en toen de titel opgeslagen in mn telefoon. Bij de kringloop was ik al onderweg naar de kassa toen mijn oog erop viel, toen moest ik hem wel meenemen natuurlijk.
Haha zo droog die vibo’s en daarna dat theezakjeschaaltje
Badkamermat van bamboe voor in de badkamer van het huis waar ik volgende maand naar verhuis. Dan kan de lelijke pluchenmat die stinkt zodra er een druppel water op valt eindelijk weg
Heel erg leuk! Waar heb je deze gekocht?
Casa, het is deze: https://nl.casashops.com/nl/producten/babmboo-badmat-naturel-b-67%2c5-x-d-50-cm/602210/
Hey die heb ik gister ook besteld! Was opzoek naar een notitieboekje of agenda met deze opdruk dus ik ben helemaal blij!
Ik vind hem supermooi, maar dan wordt toch alsnog je vloer zeiknat van al het water dat er tussendoor drupt?
Ik hoop dat het meevalt, ik wil deze vlak voor de inloopdouche leggen. Er is een raam naast dus ik hoop dat alles snel opdroogt door voldoende te verluchten
Leuk! Waar is de rok van?
Over de jurk: ik zou ff goed kijken of de stof kreukt, want als je op je werk moet zitten en dan sta je op is bij sommige jurkjes en rokjes de hele achterkant dan zo lelijk gekreukeld. Dan vind ik niet echt kunnen als je er netjes uit moet zien, maar wee niet hoe netjes het moet zijn haha
Come get fashion! Maar zag ze ook bij Costes en Le Ballon.
Bedankt! En wat een leuke winkel verder ook, ik kende die nog niet