Show je laatste aankopen

Byhilke :heart_eyes:

Ahh dat is shit ja! Ik zat nog bij de levering van 8 augustus dus net optijd voor m’n festival :ok_hand:t3:

1 like

Deze een maatje (en twee maatjes) groter besteld nadat ik in de winkel de M heb gepast en 'm bijlange niet dicht kreeg hahaha. Is van Pull & Bear.

23 likes

Deze :

10 likes

Staat je leuk!

1 like

Waar is de jurk van? Mooi!

1 like

United Wardrobe, dus ik hoop maar dat ik hem pas…

1 like

Leuk met die plantjes zo!

Heeeel leuk!

10 likes

Zo zo zo blij mee, mijn tweede paar (heb al het andere model in blauw). Ooit een tip van iemand op EGF, was jij dat?

Leuk die rokken! Staan je goed.

1 like

In het kader van “ooit heb ik hem vast wel weer eens nodig”

11 likes

Ik had nog een gift card van de ici paris liggen dus deze aan iets meer dan de helft van de prijs besteld :slight_smile:

15 likes

Jurk van Vila.
Het lijkt alsof ik heel veel shop de laatste tijd maar 80% gaat gewoon weer terug hoor haha #kieskeurig

19 likes

Beetje verrotte vintage jaren 80 LV want een nieuwe kan ik niet betalen joehh

14 likes

Super leuk kastje. Ben jaloers :heart:

Help Kylie to 1 Billion!!1!1
Gelukkig staat er niet groot Kylie of Kendall op :grimacing:

6 likes

Een handtas van H&M. Ik heb hem in het zwart gekocht, maar in het groen zie je net een beetje beter hoe het eruit ziet.

Een beetje Celine Trio-esque alleen dan met twee vakken waarvan 1 een flap is met drukknoop en 1 wel een ritsvak. En in het ritsvak past schuin een halve liter fles water. De tas staat dan wel wat bol, maar bij een tas van 14,99 vind ik dat niet zo erg. En alle essentials passen erin. Iphone, kaartenhouder, sleutels, powerbank, make-up grote brillenkoker en zo’n opgevouwen herbruikbare tas.

Ik ga hem denk ik ook in het grijs kopen, want ik vind dit echt een leuke en praktische tas.

13 likes

Via VT wonen. :smile: