Show je laatste aankopen

Ik ben in het huis van mn ouders en loop steeds op de oude adidas slippers van mn moeder en wilde ze ook. Blijkt dat die dingen tegenwoordig weer hip zijn

4 likes

Echt? Elke keer als ik het zie twijfel ik en doe ik het toch niet. Leek mij zoiets waarvan je denkt ja dat is handig, maar dan niet meer gebruikt.

Vandaag op werk mijn geliefde Havaianas stuk gemaakt, gelijk weer even nieuwe besteld!

En dan ook gelijk maar even een ander paar want: sale :blush:

Beide bij Sarenza

Ik dronk voorheen ook liters spa rood, soms wel een fles op een dag :stuck_out_tongue_winking_eye: dus ik hoef nu niet meer met al die flessen te sjouwen. Dus als je veel spa rood drinkt is het zeker de moeite waard. Ik neem zelf elke dag zo’n fles mee naar mijn werk. Je kunt er ook allemaal smaakjes, cola/ice tea etc bij kopen maar dat hoeft van mij niet…

1 like

Leuke schoenen!

1 like

Ik drink alleen water of spa rood voor de afwisseling. Mijn man is van de spa fruit, zou die dat ook kunnen vervangen?
Is het omruilen van cilinders wel handig?

6 likes

Ik doe zelf wel eens schijfjes citroen erin, en dat is gewoon precies zelfde als je in de winkel koopt, of bedoel je echt dat soort limonade spa? Dit zijn in ieder geval de smaken die je erbij kunt kopen http://www.sodastream.nl/flavours

Omruilen is erg handig! Je kan ze nu ook op veel meer plekken omruilen, zelf ga ik altijd naar MediaMarkt maar kan bijvoorbeeld ook bij Blokker. Je levert de oude in en krijgt een volle weer terug, en daar betaal je 12 euro voor

Hmm, dan ga ik er toch maar weer naar kijken. Bedankt voor je reactie.

1 like

Omdat @Mgg dit zo goed staat, nu toch maar besteld! Twijfelde alleen over de kleur, dus allebei besteld en dan zie ik wel. :biggrin:

Oh en een simpel shortje om verzendkosten te vermijden.

13 likes

De jurk en de zonnebril! Had veel meer besteld maar de rest gaat allemaal terug. Stond stom.

10 likes

Basiccc

1 like

Aangezien het 4 t/m 6 weken duurt voordat verschroeide wimpers weer helemaal terug zijn gegroeid.

4 likes

4 likes

Leuk die jurk. Waar is ie van?

Hoe heb je dat gedaan??

1 like

Iets met teveel rum / sigaret en een gasfornuis. Mvg de feestcommissie

6 likes

Autsch.
Al kan je nu wel helemaal losgaan met glitter wimpers enzo.
Ik zou voor een disco variant gaan!
Zoals:

5 likes

Asos!
http://m.asos.com/nl/influence/influence-midi-jurk-met-aangerimpelde-mouwen-en-stippenprint/prd/9995701?clr=zwartgestipt&SearchQuery=influence%20midi&gridcolumn=2&gridrow=1&gridsize=2&pge=1&pgesize=72&totalstyles=32

3 likes

Dank je!