@anon26776401 Ik ben er nu achter gekomen dat alle soorten gewoon nog wel op Vans site te koop zijn en nu weet ik niet welke ik moet kopen. Ik vind die jij hebt gekocht echt heel tof en de Sk8-Hi en die gele ook haha.
Ze staan nu pas op de Vans.com de Nederlandse site? Lekker langzaam dan Ik kon ook moeilijk kiezen.
Ik ben puur voor deze gegaan omdat ik al zoveel sk8-hi’s heb en deze print net wat special vind. En de zonnebloem-print was overal al uitverkocht in mijn maat. Maakte het een stuk makkelijker.
Zalando heeft ze btw nu ook
Ja ik ging op zoek en vond het al gek dat daar alle maten nog zijn? Wist ook niet van de release af hoor, komt door jouw aankoop haha. Ik heb überhaupt geen Vans meer haha, allemaal al kapot gelopen. Sk8-Hi heb ik nog nooit gehad. Echt een dilemma dit.
Ik vind dat model net iets fijner lopen dan meest standaard lage sneakers van Vans
Sk8-hi, love it or hate it. Ik vind ze superfijn lopen maar mijn vriend heeft ze uit woede weggeflikkerd omdat hij zijn voeten kapot bleef lopen.
Hoe vallen sk8-hi?
@Puntzak Met Vans heb ik volgens mij gewoon mijn normale maat, maar specifiek Sk8-Hi weet ik ook niet
Ik neem altijd gewoon mijn normale maat maar het kan best zijn dat de een een maatje groter neemt en de andere zijn of haar normale maat. Anders kijken naar halve maten?
Oeps. Mocht eigenlijk niet, gezien ik dinsdag naar Londen ga, maar als ik terug ben kan ik altijd nog besluiten of ik daar te veel heb uitgegeven en ze te houden/retourneren. (wat vast niet gaat gebeuren, ik ken mezelf )
Lekker matchend met mijn agenda. En zelfs nu ik ze gekocht heb ben ik nog in twijfel over de selfportrait-vans, zucht.
Waaarvannn😍
Ga je geen spijt van krijgen.
Ik heb een sodastream met Kerst gekregen en ik gebruik hem met dit weer nog meer als daarvoor.
Ook die geur?
Heb ik ook! Heerlijk!
Ja exact deze geur. Ik ben 3x terug gegaan om alle geurtjes te ruiken en voor ik deze keuze kon maken.
Herkenbaar. Ik heb er ook mijn tijd voor genomen.
Thanks nog voor de tip! Heb de bikini gehouden en nog een zwart broekje er bij gekocht
Echt super een sodastream! Was mijn favo aankoop van vorig jaar