en 2 jurkjes die ik niet kan vinden op internet…
Ik ging om hoestsiroop te kopen dus:

en 2 jurkjes die ik niet kan vinden op internet…
Ik ging om hoestsiroop te kopen dus:

Oke ik zie heel vaak van dit soort poppetjes voorbij komen en telkens vraag ik me af wat het is. Is het een soort verzamelcollectie? Heb je dan een kast vol met van deze poppetjes? Kunnen ze iets? Of is het gewoon leuk verzamelen? Oprechte vragen overigens.
Oke tof! Leuk dat veel mensen dat verzamelen hier!
Waar heb je die Moaning Myrtle gekocht? Ik vind ze alleen voor echt €50+. Of heb je er ook dat voor betaald? 
Ik weet dat Large ze had, maar ik denk inmiddels niet meer. Misschien Popcultcha of Forbidden Planet? 
Vallen zulke bij jou niet snel uit? Ik heb er ook met zo’n kleine flare aan de achterkant (wel een kleinere maat) maar die floepen steeds half uit mijn oor.
Wel beter dan een mega flare natuurlijk maar toch irritant.
Tot nu toe blijft alles met een flare wel goed zitten! En anders schuif ik er een O-ring om 
Ja dat doe ik nu ook maar. Niet zo charmant als een plug ineens half uit je oor komt klappen haha
Neeeee en ik wil een paar zoals deze ook niet graag ergens verliezen, iets te duur voor 
Haha twee dagen geleden was ik op jacht naar de pop en vond ik het nergens behalve Amazon. Nu ben ik toch maar weer gaan Googlen en ineens zie ik hem voor 25€ gewoon bij Large
Ik heb het meteen besteld!
Wauw, zo mooi!
Is die bovenste een jurkje of rok met top?
Aaah super, dan was ie weer eventjes op voorraad gelukkig.
Rok met top!
Ja, ik had hem ergens gezien en toen was ik al teleurgesteld dat hij uitverkocht was bij Large afgelopen week, dus maar goed dat ik door jouw post weer opnieuw ging kijken. 
121,35