Show je laatste aankopen

Eigenlijk heb ik dringend een nieuw bed nodig (lees: ik slaap nu al een maand op een luchtbed), maar in plaats van een bed te kopen, koop ik deze veel te dure jurk (Rouje)

Weekday

Topshop (alleen het rokje, beide werd mij een beetje too much)

H&M (broek)

Fashionology (grote ringen)
https://www.fashionology.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/-/1-10-518-00_m_1.jpg

26 likes

Omg waar??

Iemand hier die ook al weken wacht op een bestelling van Mango? Ik inmiddels bijna 3 weken. En klantenservice reageert niet :roll_eyes:

Ik herken de foto! Zal het even aan het meisje zelf vragen :smiley:

Ohhh thanks! Geen idee wie het is kwam ‘m tegen op de voorgestelde pagina op instagram haha

Wat vreemd. Ik heb 5 aug bij Mango besteld en kreeg het al een paar dagen erna. Maar ik kreeg een verkeerd product en ze reageren idd echt niet op mijn mail naar de klantenservice. Kun je niet bellen?

1 like

Omg! Waar heb je deze nog gevonden? Ik zoek me al weken te pletter, maar vind alleen maar kleine of juist hele grote maten :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Ja ik ook naar een filiaal. Maar begin nu te denken dat het er dan al is maar de status van de bestelling niet up to date is. Toch maar ff gaan kijken dan

Restock op asos!

1 like

Jij bent echt mijn held van de dag! :star_struck:

1 like

Van de Zeeman wajooo

26 likes

Dankzij mijn held van de dag dus @Rozabella

18 likes

Nice!!!

1 like

50

Deze van de weekday