Show je laatste aankopen

Haha ik vind juist die zwarte details vet!

Ah ik wil ook tiet hebben. Die van mij zijn niet zo groot dus als ik goeie tieten wil hebben in zo’n top dan moet ik een maximizer push up bh aantrekken denk ik wat er ook niet uit ziet :yum: hij is wel heel leuk!

Na mijn vakantie had ik een maand aan laatste aankopen bij te lezen. Net alles bijgelegen en veel likes uitgedeeld. Dus als je denkt huh waarom krijgt mijn post van 20 dagen geleden een like, hierom dus :grin:

3 likes

Uit de hele shitload van mijn Mangobestelling alleen deze gehouden https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-kort/getextureerde-getailleerde-jurk_21047690.html?c=70&n=1&s=RebajasT2_she.familia;32 , in zwart/wit gestreept.

Echt een aanrader, mooi dikke stof en mooie hals en rug. Twijfel nu uiteraard om hem ook in de andere 2 kleuren te kopen :sweat_smile:

Mooi! En ik zeg, gewoon doen! Voor dat geld :wink:

1 like

ja joh doen! straks draag je deze altijd en heb je spijt. en de rest heb je allemaal teruggestuurd dus het geld is er toch? :grimacing:

1 like

Dit schatje is van mij!
Altijd spijt gehad dat ik hem toen niet heb meegenomen uit Amerika.

14 likes

Hahaha ik hou van de manier waarop je denkt :wink:

Helaas is de rode er niet meer in mijn maat dus heb gevraagd of ze me seintje geven bij restock. Zwarte jurkjes heb ik écht al te veel…

11 likes

4 likes

Whut ja! Nog beter :grin: gaat nu een dm sturen

1 like

Waar zijn de trui en het jurkje van? Erg leuk!

1 like

Forever21
Jurkje
Trui

1 like

Oh mooi! Ik heb het ook besteld, bedankt voor de tip!

1 like

Als ik een jeans wil die niet helemaal skinny is, maar ook geen momjeans is… Gewoon net wat losser. waar moet ik dan op zoeken? Ik wil na jaaaaren skinny echt iets anders, ben ze zo zat! Maar weet niet echt waar te beginnen. Ik zie er hier veel voorbij komen dus vandaar even hier mijn vraag!

Straight leg? Dat is geloof ik wat nu in de mode is, tussen mom jeans en skinny

2 likes

Dit schatje :blush:

38 likes

Hoe heet deze leukerd? :smiley:

2 likes

heb je al eens een broek een of twee maatjes groter gepast van niet te stretchy stof? dat valt wat losser bij je benen dan.
modellen waar dat mee kan is top shop jamie en levis 711 en 501

1 like

38

3 likes