Show je laatste aankopen

Kunnen die bandjes er af?

Jaa die kunnen er af :blush:

Omg wat hebben ze er leuke bikini’s!!! Ik ga morgen meteen heen. Thanks voor de tip en het posten :grin:

Geef hier
:heart_eyes::heart_eyes:

Ja echt prachtig. Vind over t algemeen de 95 mooier dan 97 (heb zelf ook 95s) maar deze zijn echt hebben

ZO DUUR

Graag gedaan! Ze hebben deze ook nog in andere bloemenprintjes en kleuren, maar ze gaan wel hard geloof ik.

1 like

Heb je vera’s video gekeken? :grin:

Ik heb 2 saaie aankoopjes, maar ik ben er wel blij mee:

Een nieuwe lavendel geurkaars <3

Eindelijk droogshampoo gevonden die niet op dieren test of in een spuitbus zit of van Lush is want die vond ik zo naar :no_mouth:

8 likes

Ja die had ik ook gezien, maar bij mijn etos hadden ze net de droogshampoo niet, alleen de gewone shampoo en conditioner geloof ik. Bovendien is deze verpakking van karton en dus helemaal te recyclen.

1 like

Falcon :relaxed:

Als je houdt van DIY, stuur me eens een berichtje, dan stuur ik je een goed recept door! :grin:

1 like

Oh wauw deze zijn mooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Haha ik vind juist die zwarte details vet!

Ah ik wil ook tiet hebben. Die van mij zijn niet zo groot dus als ik goeie tieten wil hebben in zo’n top dan moet ik een maximizer push up bh aantrekken denk ik wat er ook niet uit ziet :yum: hij is wel heel leuk!

Na mijn vakantie had ik een maand aan laatste aankopen bij te lezen. Net alles bijgelegen en veel likes uitgedeeld. Dus als je denkt huh waarom krijgt mijn post van 20 dagen geleden een like, hierom dus :grin:

3 likes

Uit de hele shitload van mijn Mangobestelling alleen deze gehouden https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-kort/getextureerde-getailleerde-jurk_21047690.html?c=70&n=1&s=RebajasT2_she.familia;32 , in zwart/wit gestreept.

Echt een aanrader, mooi dikke stof en mooie hals en rug. Twijfel nu uiteraard om hem ook in de andere 2 kleuren te kopen :sweat_smile:

Mooi! En ik zeg, gewoon doen! Voor dat geld :wink:

1 like

ja joh doen! straks draag je deze altijd en heb je spijt. en de rest heb je allemaal teruggestuurd dus het geld is er toch? :grimacing:

1 like

Dit schatje is van mij!
Altijd spijt gehad dat ik hem toen niet heb meegenomen uit Amerika.

14 likes

Hahaha ik hou van de manier waarop je denkt :wink:

Helaas is de rode er niet meer in mijn maat dus heb gevraagd of ze me seintje geven bij restock. Zwarte jurkjes heb ik écht al te veel…