Ook een heel knap ding, maar wel andere prijsklasse.
Mijn Hema-keteltje doet het gelukkig wel goed. Ik heb hem toch al een paar jaar zonder mankementen.
Ga ik ze zien in real life! Mooi zijn ze!
En lekker licht. Blijft mijn favoriete lens!
Ja ga je me zien strugglen op hakken. Ik loop alleen maar op sneakers normaal. Dus heb 1 dag om te oefenen met deze dingen
edit: ohja en dees maar kan hem online niet vinden
https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today/296/2278?u=safkina
Viel wel mee was maar 5 euro duurder. Hopelijk lekt deze niet als een mandje.
Hahaha, het scheelt hopelijk dat het brede hakken zijn. Succes!
Ik had de grijze al langer dan een jaar, zonder klachten, en heb nu ook gisteren toevallig de witte gekocht (mn ex mag de grijze houden) en die van mij is wel helemaal prima. Denk dat je pech hebt gehad! Je nieuwe is trouwens ook prachtig.
Daar hebben ze soms echt leuke dingen! Ik heb een mouwloos overhemd met deze print gekocht.
Haha ja die zag ik ook! Ik heb ook het jurkje nog gekocht
SoLow en Claire’s hebben goedkope altijd
Nee juist minder intens. Maar weer niet op de manier van de edt, die is wat zoeter dan de edp. Deze ruikt echt wat anders dan de gewone black opium edp (en edt), niet lichter of zwaarder oid maar anders. Wel lekker in ieder geval!
Heb zelf ook de gewone edp en edt, echt lievelings
goeie broek, waar is ie van?
Ohja goeie! Ik heb een paar jaar terug 2 flared/wijde broeken bij pull&bear gehaald in de sale, en die waren per ongeluk heeeel lang (ook online besteld). Ik ben 1.86 en ze vielen over mn voeten! Mega chill. Wil je laten weten hoe die valt? Als het een mooie lengte is wil ik m misschien ook wel!
Wow mooie kleur zeg!! Ik zoek bovenstukken in die kleur! Hahah wil nu bijna die schoenen kopen omdat k nergens shirtjes of blousjes erin kan vinden.
Ik heb nog zon broek in fris okergeel! Ook heel lang. Die kan je evt overnemen als je wil? Weet niet wat je maat is alleen haha