Bij H&M Bonneterie in Amsterdam is Love Stories weer aangevuld. Was er vanmiddag.
Mooi! Waar zijn deze van?
Steve Madden, nu maar €49,95 bij omoda!
Ja haha! Die bokeh en mogelijkheden qua scherptediepte, love it. Gelukkig krijg ik 'm morgen al binnen als het goed is.
Heb ik ook! Blijft een leuk ding.
Ja zo leuk, maar heb 'm teruggebracht… Hij lekte als een gek en het knopje bleef niet naar beneden staan. Echt jammer nu heb ik deze:
Favoriete Levi’s 721 in de sale bij het merk zelf en met een werkende kortingscode voor 46 euro
Ook een heel knap ding, maar wel andere prijsklasse.
Mijn Hema-keteltje doet het gelukkig wel goed. Ik heb hem toch al een paar jaar zonder mankementen.
Ga ik ze zien in real life! Mooi zijn ze!
En lekker licht. Blijft mijn favoriete lens!
Ja ga je me zien strugglen op hakken. Ik loop alleen maar op sneakers normaal. Dus heb 1 dag om te oefenen met deze dingen
edit: ohja en dees maar kan hem online niet vinden
https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today/296/2278?u=safkina
Viel wel mee was maar 5 euro duurder. Hopelijk lekt deze niet als een mandje.
Hahaha, het scheelt hopelijk dat het brede hakken zijn. Succes!
Ik had de grijze al langer dan een jaar, zonder klachten, en heb nu ook gisteren toevallig de witte gekocht (mn ex mag de grijze houden) en die van mij is wel helemaal prima. Denk dat je pech hebt gehad! Je nieuwe is trouwens ook prachtig.
Daar hebben ze soms echt leuke dingen! Ik heb een mouwloos overhemd met deze print gekocht.
Haha ja die zag ik ook! Ik heb ook het jurkje nog gekocht