Besloot dat ik nog wel wat nettere dingen nodig had voor werk.
Alles via Zalando (broeken + hakken van Anna Field, top van Object, ballerina’s van Lost Ink)
Besloot dat ik nog wel wat nettere dingen nodig had voor werk.
Alles via Zalando (broeken + hakken van Anna Field, top van Object, ballerina’s van Lost Ink)
Ik heb altijd van mijn mama geleerd: je eerste echte loon moet je goed uitgeven.
Het is mijn derde. Heb de lichtgrijze en de donkerblauwe al.
Als ik een vriendin was zou ik alleen maar blij zijn dat je alvast zo’n lekkere sjaal voor de herfst hebt gekocht die jarenlang meegaat. Ik vind ze al jaren geweldig maar kan slecht tegen wol.
Ze zijn echt heel warm en zacht. Kriebelen en verharen absoluut niet. Ik heb de afgelopen drie jaar geen ander soort sjaal meer gedragen. Ik zeg doen! ️
Haha hoelang zou de styliste geknoeid hebben om dat Acne labeltje netjes in beeld te krijgen?
Ik ben de enige met een volwassenbaan, en geen studieschuld van 60.000ekkies, dus ze kunnen het allemaal maar slecht begrijpen. Ik trek me het ook niet aan. Love mijn sjaals.
De 200x70. Ik vouw ‘m altijd dubbel, dan valt hij zo mooi vol.
Auto gaat voor een sjaal vind ik
Sowieso kopen! Hoor zoveel mensen die nog terugdenken aan hun eerste loon, door een horloge/sieraad/schoenen die ze nog steeds dragen. Gewoon doen!
Wat jammer! Ik hoop dat je snel een mooie vindt
Paar tientjes? Ik dacht 200 + euro
Een paar jaar geleden waren ze 150 euro, nu waarschijnlijk wat duurder
Drie jaar geleden de grijze voor de volle pond gekocht. Die was toen €120, twee jaar geleden de blauwe van €150 > €105 gekocht in de sale en nu kosten ze dus €160.
Niet normaal hoe die prijzen omhoog gaan. Van alles eigenlijk, niet alleen die sjaal. Persoonlijk zou ik er nooit het volle pond voor betalen. Die roze was een paar maanden terug nog met 30% sale bij de Bijenkorf. Dus uiteindelijk kun je ze ook in de sale scoren als je bereid bent te wachten. Ding zelf is wel heel fijn. Gaat nu al 8 jaar mee.
Ik mag van mijzelf nadat ik een nieuwe laptop en en fiets gekocht heb ook een Acne sjaal kopen. Gelukkig duurt dat nog een paar weken want ik twijfel enorm over welke kleur ik moet nemen.
Ik dacht: wat kan er nou zo bijzonder zijn aan zo’n sjaal?! Tot ik op Pinterest ging kijken