Show je laatste aankopen

Sowieso kopen! Hoor zoveel mensen die nog terugdenken aan hun eerste loon, door een horloge/sieraad/schoenen die ze nog steeds dragen. Gewoon doen!

4 likes

Wat jammer! Ik hoop dat je snel een mooie vindt

1 like

Paar tientjes? Ik dacht 200 + euro :flushed:

2 likes

Een paar jaar geleden waren ze 150 euro, nu waarschijnlijk wat duurder

Drie jaar geleden de grijze voor de volle pond gekocht. Die was toen €120, twee jaar geleden de blauwe van €150 > €105 gekocht in de sale en nu kosten ze dus €160.

1 like

Niet normaal hoe die prijzen omhoog gaan. Van alles eigenlijk, niet alleen die sjaal. Persoonlijk zou ik er nooit het volle pond voor betalen. Die roze was een paar maanden terug nog met 30% sale bij de Bijenkorf. Dus uiteindelijk kun je ze ook in de sale scoren als je bereid bent te wachten. Ding zelf is wel heel fijn. Gaat nu al 8 jaar mee.

Ik mag van mijzelf nadat ik een nieuwe laptop en en fiets gekocht heb ook een Acne sjaal kopen. Gelukkig duurt dat nog een paar weken want ik twijfel enorm over welke kleur ik moet nemen.

1 like

Ik dacht: wat kan er nou zo bijzonder zijn aan zo’n sjaal?! Tot ik op Pinterest ging kijken :cry:

4 likes

Hoezo zou je hier commentaar op krijgen dan? Je mag toch zelf weten waar je je geld aan uitgeeft

2 likes

IMG_0067

Ik heb er nog niet genoeg

8 likes

Plus een auto houdt je warm en dan heb je geen sjaal nodig, win win.

9 likes

Kijk daarom mijn haat/liefde verhouding met die forum he.
Twijfel al jaren over die sjaal maar nu is m’n liefde weer aangewakkerd. Wat is het verschil tussen die van €120 en €160?

3 likes

image

Komt vandaag eindelijk binnen wiehoeee

43 likes

Ja plus ik heb het excuus dat ik veel naar buiten moet wandelen met le bèbè dus ik ben eigenlijk wel verplicht deze te halen he? Straks vat ik kou

5 likes

Heeeeemels al dat zwart. Hou der van!

1 like

Mijn lievelingsfilm als kind nu compleet door de toevoeging van de zonnebril en dierenprint gremlin. :sunglasses:

7 likes

Van de H&M x love stories collectie. Hier in Riga hangt alles nog volop. Had alleen ook nog wel graag de kimono gewild maar zag dat die helaas alleen online te verkrijgen was.

25 likes

Een -slecht genomen- aanfoto van de sneakers!

26 likes

Waar is deze van?

Zalando