Show je laatste aankopen

Ooh die kleur is mooi! Waar is ie van?

Met dank aan alle mensen die op deze hebben gestemd in mijn poll van een paar dagen geleden.
Sorry voor de andere stemmers. Ik vond die andere ook echt super tof. Heb tot het laatste moment getwijfeld maar die hadden een soort vachtje aan de binnenkant en dat is wel echt heel warm. Zeker omdat ik ze ook gewoon in de zomer aan wil.

21 likes

Wauw mooi zeg! Mag ik vragen hoe duur de ronde box was?

Helemaal niet zo duur, €199! Het is de Circa box rond.
Net gister in elkaar gezet en ben er erg blij mee!

2 likes

Goed om te horen!! Het was zo lastig kiezen en het was (in ieder geval voor ons) nog een onbekend/nieuw merk. Maar het lijkt me een goed degelijk ding!

1 like

Die hebben wij ook hoog op ons lijstje staan om te kopen! Wil alleen eerst even verhuizen (bijna!) zodat ik wat beter weet waar we de box gaan laten en of hij wel tot zijn recht komt.
Echt zo’n mooi ding vind ik het, voor zover een box mooi te noemen is dan haha.

Van gymshark!

1 like

Hoe is dit boek?

Ik vind het een heel leuk boek! Echt uitgebreid en informatief en leuke tips en adresjes

dankje! ik ga m ook bestellen:grinning:

1 like

2 kaartjes voor walibi met de bingo actie van de AH (2e kaartje gratis)!

7 likes

Haha nee joh echt? Is toch superleuk, ik vind walibi top maar normaal gesproken te duur. Wil misschien ook nog wel naar beekse bergen met die actie of naar de sauna oid! Begrijp echt niet waarom je daar zo op zou reageren hahaha

1 like

1+1 gratis bij Kruidvat. Op zoek naar een mooie nude nagellak haha.

21 likes

Haha heb ik ook mee in m’n handen gestaan! Maar vond ‘m net iets te koel qua kleur dus uiteindelijk niet meegenomen. Dit zijn:
Pure beauty
Perfect match
Ballerina pink
You and me

1 like

Kan je laten weten of ze genoeg dekken? Ik vind dit mooie kleuren voor op tenen haha.

2 likes

Mijn aankopen van Japan: weirde smaken kitkat (al valt het nog mee qua raarheid haha) en véél sokken, die groen met witte zijn Slytherin-sokken vanuit Harry Potter World in Universal Osaka :heart_eyes:

26 likes

Huh wat raar. Mensen zijn echt kut soms.

Heb al een jaar een ukelele liggen dus wordt wel eens tijd dat ik er iets mee ga doen!

4 likes

17 likes

en dit jurkje:

9 likes