Hoezo zou je hier commentaar op krijgen dan? Je mag toch zelf weten waar je je geld aan uitgeeft
Ik heb er nog niet genoeg
Plus een auto houdt je warm en dan heb je geen sjaal nodig, win win.
Kijk daarom mijn haat/liefde verhouding met die forum he.
Twijfel al jaren over die sjaal maar nu is m’n liefde weer aangewakkerd. Wat is het verschil tussen die van €120 en €160?
Ja plus ik heb het excuus dat ik veel naar buiten moet wandelen met le bèbè dus ik ben eigenlijk wel verplicht deze te halen he? Straks vat ik kou
Heeeeemels al dat zwart. Hou der van!
Mijn lievelingsfilm als kind nu compleet door de toevoeging van de zonnebril en dierenprint gremlin.
Van de H&M x love stories collectie. Hier in Riga hangt alles nog volop. Had alleen ook nog wel graag de kimono gewild maar zag dat die helaas alleen online te verkrijgen was.
Waar is deze van?
Zalando
Ooh die kleur is mooi! Waar is ie van?
Met dank aan alle mensen die op deze hebben gestemd in mijn poll van een paar dagen geleden.
Sorry voor de andere stemmers. Ik vond die andere ook echt super tof. Heb tot het laatste moment getwijfeld maar die hadden een soort vachtje aan de binnenkant en dat is wel echt heel warm. Zeker omdat ik ze ook gewoon in de zomer aan wil.
Wauw mooi zeg! Mag ik vragen hoe duur de ronde box was?
Helemaal niet zo duur, €199! Het is de Circa box rond.
Net gister in elkaar gezet en ben er erg blij mee!
Goed om te horen!! Het was zo lastig kiezen en het was (in ieder geval voor ons) nog een onbekend/nieuw merk. Maar het lijkt me een goed degelijk ding!
Die hebben wij ook hoog op ons lijstje staan om te kopen! Wil alleen eerst even verhuizen (bijna!) zodat ik wat beter weet waar we de box gaan laten en of hij wel tot zijn recht komt.
Echt zo’n mooi ding vind ik het, voor zover een box mooi te noemen is dan haha.
Van gymshark!
Hoe is dit boek?