Show je laatste aankopen

Ik vind het een heel leuk boek! Echt uitgebreid en informatief en leuke tips en adresjes

dankje! ik ga m ook bestellen:grinning:

1 like

2 kaartjes voor walibi met de bingo actie van de AH (2e kaartje gratis)!

7 likes

Haha nee joh echt? Is toch superleuk, ik vind walibi top maar normaal gesproken te duur. Wil misschien ook nog wel naar beekse bergen met die actie of naar de sauna oid! Begrijp echt niet waarom je daar zo op zou reageren hahaha

1 like

1+1 gratis bij Kruidvat. Op zoek naar een mooie nude nagellak haha.

21 likes

Haha heb ik ook mee in m’n handen gestaan! Maar vond ‘m net iets te koel qua kleur dus uiteindelijk niet meegenomen. Dit zijn:
Pure beauty
Perfect match
Ballerina pink
You and me

1 like

Kan je laten weten of ze genoeg dekken? Ik vind dit mooie kleuren voor op tenen haha.

2 likes

Mijn aankopen van Japan: weirde smaken kitkat (al valt het nog mee qua raarheid haha) en véél sokken, die groen met witte zijn Slytherin-sokken vanuit Harry Potter World in Universal Osaka :heart_eyes:

26 likes

Huh wat raar. Mensen zijn echt kut soms.

Heb al een jaar een ukelele liggen dus wordt wel eens tijd dat ik er iets mee ga doen!

4 likes

17 likes

en dit jurkje:

9 likes

Ik heb een paar van die boekjes en vind het echt super. Sowieso een keer een dagje dierentuin en misschien een pretpark haha.

Jurkje heb ik toevallig ook vandaag gekocht.
In de winkel was hij flink afgeprijsd

1 like

ik heb het ook in de winkel gekocht (kon geen ander foto vinden op het internet). Een paar maanden geleden zag ik het al, maar vond het veel te duur voor een jurkje van de Only. Nu in de sale vind ik het een redelijk prijs voor de kwaliteit.

1 like

En welke smaak vind je het lekkerste? :yum:

Playsuit
Allebei in het buitenland gekocht

Nu 1+1 gratis op alle Weleda bij de Etos

3 likes

3 likes

Ga je ook naar burning man :joy:

6 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

48 likes