Ik vind het een heel leuk boek! Echt uitgebreid en informatief en leuke tips en adresjes
dankje! ik ga m ook bestellen:grinning:
Haha nee joh echt? Is toch superleuk, ik vind walibi top maar normaal gesproken te duur. Wil misschien ook nog wel naar beekse bergen met die actie of naar de sauna oid! Begrijp echt niet waarom je daar zo op zou reageren hahaha
Haha heb ik ook mee in m’n handen gestaan! Maar vond ‘m net iets te koel qua kleur dus uiteindelijk niet meegenomen. Dit zijn:
Pure beauty
Perfect match
Ballerina pink
You and me
Kan je laten weten of ze genoeg dekken? Ik vind dit mooie kleuren voor op tenen haha.
Mijn aankopen van Japan: weirde smaken kitkat (al valt het nog mee qua raarheid haha) en véél sokken, die groen met witte zijn Slytherin-sokken vanuit Harry Potter World in Universal Osaka
Huh wat raar. Mensen zijn echt kut soms.
Ik heb een paar van die boekjes en vind het echt super. Sowieso een keer een dagje dierentuin en misschien een pretpark haha.
Jurkje heb ik toevallig ook vandaag gekocht.
In de winkel was hij flink afgeprijsd
ik heb het ook in de winkel gekocht (kon geen ander foto vinden op het internet). Een paar maanden geleden zag ik het al, maar vond het veel te duur voor een jurkje van de Only. Nu in de sale vind ik het een redelijk prijs voor de kwaliteit.
En welke smaak vind je het lekkerste?
Ga je ook naar burning man