Show je laatste aankopen

Omg sterkte met de meelmotten. Ik ben verhuisd om van ze af te komen no joke. En heb zo veel eten weg moeten gooien :cry:

2 likes

Wtf zijn meelmotten (durf niet te googelen) :open_mouth:

5 likes

Die heb ik inderdaad ook gekocht!
En alle kastjes uitgezogen, toen met schoonmaakazijn geschrobt en toen nog met een heet sopje. Alles wat ik had weggesmeten en ik heb sindsdien geen beestje meer gezien.

3 likes

deze cutie van de Action

34 likes

Omggg! Zo leuk ga morgen meteen kijken

1 like

hahaha sorry :joy:, ik weet niet wat een meelmot is, durf het ook niet te googelen

En @roeptoeter ze zijn niet eng! Gewoon kleine motjes. Maar echt een pest :confused:

Leuk! Waar is de trui van?

Uughh ik zag die bureaustoel ook vandaag en ben verliefd op die kleur maar heb al een prima bureaustoel dus ben bijna kwaad dat ik m niet nodig heb :joy:

1 like

Ik heb net deze iets te dure blouse gekocht die Nadia aanhad bij Laat op één. Maar ik weet niet of ik nu zo verliefd ben op de blouse of op Nadia haha

51 likes

Van h&m! 7,99 maar. Maar is meer een trui van t shirt stof; geen dik sweater materiaal ofzo. Maar alsnog leuk!!

1 like

Nu is de vraag: welke moet ik houden, als ik er al uberhaupt 1 moet houden…?
Ben echt een eeuwige twijfelaar en bij elke kleur heb ik wel pro’s en contra’s. Ik twijfel of ik m moet houden omdat ik heel aanwezige benen heb (als in: dik :stuck_out_tongue: ). Ik heb lang bruin haar, als dat verder iets zou uitmaken

• Geel
  • Oranje
  • Zwart
  • Geen enkele

0 stemmers

Hallo niks mis met je benen. Heb alleen op geen enkele gestemd omdat ik de knopen niet mooi vind zitten bij je borsten.

16 likes

Mannenafdeling van de Weekday hehe

24 likes

Bijna 40 piek voor mijn autootje :cry::cry:

Ow en mijn bestelling bij rituals

De set van ayurveda kreeg ik kado omdat ik boven de 35 euro zit

5 likes

17 22

Dit shirt. :joy:

34 likes

Zalando (new look)! :smile:

1 like

Ik heb m heel de avond aangehad en zit echt super lekker. Heb wel een maat kleiner besteld, hij loopt namelijk nog uit, dus hij zit nu nog wat strak. De stof is wel anders dan tech, maar dat vind ik niet zo erg. Is voor mijn werk wel handig, dan voelt het toch iets minder alsof ik in pyjama naar werk ga haha.

1 like

Al mijn gezichtsverzorging was tegelijk op :-1:t2: Maar paula´s choice heeft 20 procent korting :+1:t2:

En een lip2cheek van RMS

5 likes