Show je laatste aankopen

En nog een oud roze t-shirt van de &other stories. Had behoefte aan t-shirts. :woman_shrugging:

14 likes

Heb het net even uitgeprobeerd maar voelde m’n buikspieren gelijk :joy::sob:

7 likes

Ohhh leuk! Hoepelen is zo fijn. Ik wil ook weer beginnen.

Oh hier ben ik heel benieuwd naar, ik woon in mijn tech fleece broek. Kan je een vergelijkend warenonderzoek doen?

Ik heb de Adidas al gepast laatst bij een vriendin en leek heel chill. Maar krijg m vandaag binnen en dan zal ik de hele avond ff chillen :smirk:

1 like

Deze stond me zo mooi, maar de kwaliteit is zo bagger. Valt uit elkaar als je er naar kijkt. Dit wordt de tweede keer dat ik m terugbreng omdat de naad loslaat.

3 likes

Bezoekje aan de Nike factory store:

Crossfit schoenen

8 likes

Omg cute :heart_eyes:

1 like

Jaaa ik was zo gelukkig toen ik ze zag. Waren de enige crossfit-schoenen die ze hadden en ook nog eens extra korting bovenop de outletprijs.

1 like

Vorige week samen met mijn moeder 6(!) uur gepoetst in m’n keuken. Die is als het goed is nu meelmot vrij en dat wil ik graag zo houden dus mijn aankopen:

En nog meer bakjes en een hoofdkussen van ikea.

26 likes

Mooie aankopen, bij welke locatie was je?

Muiden!

1 like

Omg sterkte met de meelmotten. Ik ben verhuisd om van ze af te komen no joke. En heb zo veel eten weg moeten gooien :cry:

2 likes

Wtf zijn meelmotten (durf niet te googelen) :open_mouth:

5 likes

Die heb ik inderdaad ook gekocht!
En alle kastjes uitgezogen, toen met schoonmaakazijn geschrobt en toen nog met een heet sopje. Alles wat ik had weggesmeten en ik heb sindsdien geen beestje meer gezien.

3 likes

deze cutie van de Action

34 likes

Omggg! Zo leuk ga morgen meteen kijken

1 like

hahaha sorry :joy:, ik weet niet wat een meelmot is, durf het ook niet te googelen

En @roeptoeter ze zijn niet eng! Gewoon kleine motjes. Maar echt een pest :confused:

Leuk! Waar is de trui van?