Show je laatste aankopen

Uughh ik zag die bureaustoel ook vandaag en ben verliefd op die kleur maar heb al een prima bureaustoel dus ben bijna kwaad dat ik m niet nodig heb :joy:

1 like

Ik heb net deze iets te dure blouse gekocht die Nadia aanhad bij Laat op één. Maar ik weet niet of ik nu zo verliefd ben op de blouse of op Nadia haha

66 likes

Van h&m! 7,99 maar. Maar is meer een trui van t shirt stof; geen dik sweater materiaal ofzo. Maar alsnog leuk!!

1 like

Nu is de vraag: welke moet ik houden, als ik er al uberhaupt 1 moet houden…?
Ben echt een eeuwige twijfelaar en bij elke kleur heb ik wel pro’s en contra’s. Ik twijfel of ik m moet houden omdat ik heel aanwezige benen heb (als in: dik :stuck_out_tongue: ). Ik heb lang bruin haar, als dat verder iets zou uitmaken

• Geel
  • Oranje
  • Zwart
  • Geen enkele

0 stemmers

Hallo niks mis met je benen. Heb alleen op geen enkele gestemd omdat ik de knopen niet mooi vind zitten bij je borsten.

16 likes

Mannenafdeling van de Weekday hehe

24 likes

Bijna 40 piek voor mijn autootje :cry::cry:

Ow en mijn bestelling bij rituals

De set van ayurveda kreeg ik kado omdat ik boven de 35 euro zit

5 likes

17 22

Dit shirt. :joy:

34 likes

Zalando (new look)! :smile:

1 like

Ik heb m heel de avond aangehad en zit echt super lekker. Heb wel een maat kleiner besteld, hij loopt namelijk nog uit, dus hij zit nu nog wat strak. De stof is wel anders dan tech, maar dat vind ik niet zo erg. Is voor mijn werk wel handig, dan voelt het toch iets minder alsof ik in pyjama naar werk ga haha.

1 like

Al mijn gezichtsverzorging was tegelijk op :-1:t2: Maar paula´s choice heeft 20 procent korting :+1:t2:

En een lip2cheek van RMS

5 likes

Niet mijn foto. Waren heel erg in de aanbieding bij bomont anders had ik ze niet gekocht. Regenlaarzen!

28 likes

Lol @Ludo ik scrollde naar beneden en zag de bovenkant van de armpjes en dacht dat dit een foto van een meelmot zou zijn NOOOOOO

Maar hij is heel cute! Opluchting.

3 likes

Wauw! Heel mooi!

Altijd janken aan de pomp!

2 likes

Ik wilde alleen een lijst voor mijn print

Maar toen heb ik ook per ongeluk dit allemaal gekocht, want vanaf €30 wordt het pas gratis verzonden. Maar prima, ik wilde toch nog een luchtbed achtig iets en van eten word ik altijd blij

3 likes

Whaha ik heb ook een kattenmutsje uit een automaat gekocht!!

1 like

Omg hij is geweldig. Waar is ie van?